Mua ahdistaa, lähinnä tupakoitsijoille tarkoitettu tämä viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
eli meillä on parvekereemontti, seuraaavat 4kk parveke on suljettu. Missä ihmeessä käyn tupakalla? Lapsi ei suostu hetkeksikään jäämään yksin kotiin että pääsisin pihalla käymään, ikkunastakaan en viitsisi polttaa kun hajut menee yläkertaan..

olen lisäksi tottunut polttamaan tunnin välein, nyt olen polttanut vain 3h välein, mutta ahdistaa niin hirveästi :( ahdistaa se, kun en tiedä missä polttaa seuraavat 4kk, pihallakaan en voi lapsen kanssa ravata kokoajan. Nyt hänellä olisi hyvä hetki harjoitella yksinoloa (nuorempi lapseni osaa jo olla yksin)

En polta tupakkaa, mutta minkäisistä lapsista on kyse?
Eikö parvekkeelta tupakointi vie hajuja yläkertaan? Vaan ikkunasta poltettuna hajut suuntaa itsensä ylös!?

Mun mielipide on se, että voisko tupakointia nyt vaikka vähentää tän remontin takia?!

no sepäs tässä onkin kun en halua nyt lopettaa, tupakka on tällä hetkellä minulle se juttu millä selviän kaikista, rauhoittaa. Onko ihan kamalaa jos ikkunasta poltan vaikka savut menee yläkertaan? Eikös ne parvekkeelta mene ihan samalla tavalla? Kesällä onkin sitten uusi miettiminen kun 100% varmasti kaikilla ikkunat auki :(

tuuletus parveke olisi tuossa meidän oven vieressä, mutta en tiedä saako sitä käyttää, ja se on samassa tasossa tuon meidän ikkunan kanssa, joten samalla tavalla ne savut sieltä leviää

samalla tavalla ne hajut menee yläkertaan, olen tuossa ikkunassa nyt jokusen poltellut ja aina joku on yläkerrassa lättässyt oven kiinni :/ jos menen pihalle niin samalla tavalla ne hajut sieltäkin menevät ensimmäiseen kerrokseen

Mä en ite tupakoi, mutta...Oisko mahdollista että ainakin remontia ajaksi hankkisit sen laastarin ja polttasit silloin kun lähdet lapsen kanssa ulos??? Jos sulla on itkuhälytin, niin voithan helposti mennä päikkäriaikana tupakalle tai jos vauva on rauhassa, niin ota se häläri mukaan, niin kuulet, että miten vauva jaksaa. Mulla on kavereita, jotka on polttaneet liesituulettimen alla (edellyttää kai hyvää liesituuletinta), mutta ei heidän kämpässään haise tupakka lainkaan. En kyllä tiedä, että minne se savu kerrostaloissa ohjaantuu sieltä sitten. Pitäs varmaan selvitää...

no ikkunasta oon nyt polttanut silloin kun en ulos oo päässyt, pelkään että tulee joku valitus kun hajut menee yläkertaan, voiko tuollaisesta valittaa?? kerran nyt toi partsiremppa..

liesituuletinta en ees harkitse kun en tiiä mihin ne hajut menevät

no tuo 3h on ihan max minkä pystyn olemaan polttamatta, lisäksi tekee kokoajan mieli kun mietin tätä. Yritän aina mahd nopeesti polttaa tuossa ikkunassa, kun olen polttanut niin mietin jo että voi hitsi missä seuraavan kessun meinaan vetää, oisko asiaa kauppaan tms :(

tai sit vaan poltan ikkunassa niin kauan että joku valittaa, en mä ainakaan valittaisi kerran remontti menossa ja kaikkea.

Kun poltat ikkunasta, suurin osa savuista tulee sun pään yläpuolelta sisälle omien lastasi hengitettäväksi... Luulis sen olevan suurempi murhe, kuin naapuriin menevä haju. Osta radiopuhelimet ja anna toinen vanhemmalle lapselle ja ota toinen itsellesi mukaan ja rupatelkaa sen kautta koko sen ajan mitä olet pihalla tupakalla. Se voisi auttaa tuohon yksinolon pelkoon ja näyttää, että äiti on kuitenkin heti saatavilla jos jotain tulee.

ei tuu savut sisälle, lisäksi takanani on verho. sivulle olen savutkin puhaltanut, itseasiassa haisee sisällä kessu vähemmän kuin silloin kun partsilla käy, johtuu varmaan siitä että jätän ikkunan aina auki...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei tuu savut sisälle, lisäksi takanani on verho. sivulle olen savutkin puhaltanut, itseasiassa haisee sisällä kessu vähemmän kuin silloin kun partsilla käy, johtuu varmaan siitä että jätän ikkunan aina auki...

Sie et itse sitä huomaa, kun olet koko ajan siinä kohdassa ja hajussa. Jos se haisee kerta myös silloin kun olet parvekkeella ja ikkuna auki (ööö, miksi?) niin tottakai se haisee myös silloin kun ikkuna auki ja sie puoliksi sisällä. Hommaa nuo puhelimet niin se auttaa myös lasta olemaan hetken yksin =)

niin ja nyt olis hyvä aika lopettaa ja näyttää lapsilleskin esimerkkiä. tiesitkö et niistä tulee 80% todennäköisyydellä myös tupakoitsijoita-saavat mallin sinulta.
Käy apteekissa, siellä imekelytabletteja, laastareita.lisäksi sitä nicoretten inhalaattoria voisit kokeilla.
niin ja niinku moni täällä onkin jo maininnut, savu tulee sisälle poltit sitte parvekkella tai ikkunassa.

no enkö juuri yhdessä viestissäni kertonut että nyt en aio lopettaa? Eikä se edes onnistuisi jonkun remontin takia, tekisi enemmän vain mieli polttaa. Kyllä se täytyy lähteä omasta tahdosta eikä parvekeremontista.

poltat siitä ikkunasta ja laitat oven kiinni siihen huoneeseen (ei käy veto muihin huoneisiin). sitten pidät jonkun aikaa ikkunaa auki niin haihtuu hajut mitä sisälle päässyt. Huvittaa että tähän viestiin on vastannut juuri ne jotka ei polta, ja jeesustellaan ja käännytetään..

Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
poltat siitä ikkunasta ja laitat oven kiinni siihen huoneeseen (ei käy veto muihin huoneisiin). sitten pidät jonkun aikaa ikkunaa auki niin haihtuu hajut mitä sisälle päässyt. Huvittaa että tähän viestiin on vastannut juuri ne jotka ei polta, ja jeesustellaan ja käännytetään..

Missäs kohdin mie oon sanonu etten tupakoi silloin, kun en ole raskaana?

Yhteistyössä