A
ahdistunut äiti
Vieras
Eskari-ikäinen poika on alkanut kirjoittelemaan paperille liudan kirosanoja sekä lausetta "papan iso pippeli" . Yhdestä paperista löysin tekstin "minä voin nuhia". Siis en tiedä mitä lapsi on tuolla tarkoittanut mutta oma pääni kääntää sen kyllä tiedätte kyllä mihin suuntaan. Ja tiedoksi, olen ollut yh koko lapsen elämän ajan, joten minulta eikä kotoamme ole tuommoisia kuullut tai oppinut. :/ Mua ahdistaa ihan hirveästi. Miksi? Onko tuo normaalia?
Vanhempani ovat eronneet isäni alkoholinkäytön takia, joten lapsi ei ole pitkiin aikoihin tavannut pappaansa, josta on kyllä aina muuten tykännyt paljon. Isäni ei ole humalassa koskaan ollut aggressiivinen, vaan ennemminkin lempeä ja jaksaa puuhastella lasten kanssa kaikenlaista. Isäni nykyinen naisystävä on isäni ikäinen, samoin vanhempani olivat suunnilleen saman ikäisiä. En pystyisi uskomaan isästäni mitään pahaa.. mutta mua ahdistaa nuo pojan kirjoittelut. Miksi se tuommoisia kirjoittelee? Jotain omaan kasvamiseen liittyvää..kö?
Ahdistaa niin että kohta pääsee itku. Auttakaa.
Vanhempani ovat eronneet isäni alkoholinkäytön takia, joten lapsi ei ole pitkiin aikoihin tavannut pappaansa, josta on kyllä aina muuten tykännyt paljon. Isäni ei ole humalassa koskaan ollut aggressiivinen, vaan ennemminkin lempeä ja jaksaa puuhastella lasten kanssa kaikenlaista. Isäni nykyinen naisystävä on isäni ikäinen, samoin vanhempani olivat suunnilleen saman ikäisiä. En pystyisi uskomaan isästäni mitään pahaa.. mutta mua ahdistaa nuo pojan kirjoittelut. Miksi se tuommoisia kirjoittelee? Jotain omaan kasvamiseen liittyvää..kö?
Ahdistaa niin että kohta pääsee itku. Auttakaa.