V
"vieras"
Vieras
Aloitin viikko sitten ja siellä oletetaan, että heti pitäis osata. Pistettiin suoraan vaan töiden ääreen "kysy jos on jotain" ja sit mut jätettiin yksin. Olin aivan pyörällä päästäni, puhelin soi koko ajan enkä osannut mitään vastata asiaikkaille vaan jouduin koko ajan loikkimaan muualla kysymässä neuvoa. Tosi äreitä sit oltiin ku jatkuvasti kyselin. No, en vieläkään tosiaan osaa kunnolla ja nyt on sit heitelty iltavuoroa ja viikonloppua yms mulle, mistä ei ollut mitään puhetta kun aloitin tuolla. Ja illalla olen siis ihan ypöyksin koko paikassa ja viikonloppuna "päivystämässä". Ahdistavissa tunnelmissa on mennyt viikonloppu. Ihana ilma, mutta mä vaan odotan kauhulla maanantaita 
Mutta pakko olla töissä kyllä. Opiskelut loppui (aikuislukio saatu päätökseen) tältä erää ja tässä on kuitenkin lapsikin (4v joten ei saa hoitotukia enää jos jäis kotiin) elätettävänä.
Voi ahistus
Toivotaan et parin viikon päästä jo helpottais.
Se vaan ku ei nykyään voi mitään perehdytystä antaa.
Mutta pakko olla töissä kyllä. Opiskelut loppui (aikuislukio saatu päätökseen) tältä erää ja tässä on kuitenkin lapsikin (4v joten ei saa hoitotukia enää jos jäis kotiin) elätettävänä.
Voi ahistus
Se vaan ku ei nykyään voi mitään perehdytystä antaa.