mua alkaa jo vituttaan tuo exän kohta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
klo 10 asti ollu tulossa lapsia hakemaan eikä vieläkään näy, lapset hyppii jo seinille saatana ja soittelee nyt sille koko ajan ku mä en enää jaksa vastata milloin se isi tulee |O
mulle sanoi nyt viimeksi puhelimessa että dösä on täällä vartin yli. herraa ei vieläkään vaan näy :headwall: silti hokee noille "tuun ihan kohta" |O

No jokohan se tuli ? Ollaanpas täällä jyrkkiä. Ymmärrän että ottaa päähän tuo epätäsmällisyys varsinkin lasten kannalta mutta eikö nyt ole pientä ylireagointia että "kannattaako tuollaiselle jättää lapsia ". Jos mies kuitenkin tulee hakemaan lapset niin eiköhän hän niistä huolehdi. Ap varmaan hoitaa tämän harkintaosuuden ihan hyvin itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
No jokohan se tuli ? Ollaanpas täällä jyrkkiä. Ymmärrän että ottaa päähän tuo epätäsmällisyys varsinkin lasten kannalta mutta eikö nyt ole pientä ylireagointia että "kannattaako tuollaiselle jättää lapsia ". Jos mies kuitenkin tulee hakemaan lapset niin eiköhän hän niistä huolehdi. Ap varmaan hoitaa tämän harkintaosuuden ihan hyvin itsekin.

ap:n tapauksessa ei ole yli reagointia sen perusteella mitä on kertonut :(

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

ap:n tapauksessa ei ole yli reagointia sen perusteella mitä on kertonut :(

:hug:

Ahaa, no sitten ymmärrän nuo kommentit. Muuten pelkän myöhästymisen takia ne kuitenkin tuntuvat vähän yliammutuilta.

se on saanut vihiä ja linkin minkä näköisenä sä olet tänään lähdössä radalle ja ajatteli säästää sut ja ennen kaikkea lapset siltä puhumiselta kun ihmiset näkee sut niissä kuteissa.. ps. jos sun sossu näkee niin se on taas yksi "naula lisää arkkuusi"..

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Kyl miun mielestä ois soveliasta tulla hakemaan lapset sovittuun aikaan jos kerta haluaa kumminkin lapsiaan tavata.

Olet kyllä ihan oikeassa ja olen samaa mieltä. Mutta jos myöhästyy niin ei pitäisi maailmaa kääntää ylösalaisin . Ellei sitten myöhästy joka jumalan kerta. Mutta nyt tässä visiin olikin kaikenlaista muutakin , joten en voi ottaa siihen kantaa...

Kyl miun mielestä ois soveliasta tulla hakemaan lapset sovittuun aikaan jos kerta haluaa kumminkin lapsiaan tavata.

Olet kyllä ihan oikeassa ja olen samaa mieltä. Mutta jos myöhästyy niin ei pitäisi maailmaa kääntää ylösalaisin . Ellei sitten myöhästy joka jumalan kerta. Mutta nyt tässä visiin olikin kaikenlaista muutakin , joten en voi ottaa siihen kantaa...

Niin kyl mie sen ymmärrän et jos myöhästyy kerran kaks ja on aihetta siihen myöhästymiseen mut et jos ei vaan huvita tulla ja vaan vetkuttaa niin on kyllä todellä törkeetä lapsiaan kohtaan. Ei varmaan lapsistakaan tunnu kivalta kun isiä ei huvita tulla hakemaan ja aina myöhästyy. Voi siinä herätä heille kysymys että eikö isi tahdo olla meidän kanssa :(
(enkä nyt tarkottanu ap:n lapsia vaan noin yleisesti)

No kyllä se lapsen elämän kääntää ylösalasin, varsinki jos tollasta usein tai et on tapana jättää kokonaan tulematta. :|

on tämän naisen juttuja kuunnellut, niin tuo exän myöhästyminen on pientä.. puistattaa, että tuollaiset ihmiset onkin mennyt lisääntymään, mutta luontohan ei valitse. : (

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:

No kyllä se lapsen elämän kääntää ylösalasin, varsinki jos tollasta usein tai et on tapana jättää kokonaan tulematta. :|

Totta!! Niinkun tuohon omaanikin vastauksen kirjotin että varmasti tulee lapsille ei rakastettu olo :(

Alkuperäinen kirjoittaja oisko:
se on saanut vihiä ja linkin minkä näköisenä sä olet tänään lähdössä radalle ja ajatteli säästää sut ja ennen kaikkea lapset siltä puhumiselta kun ihmiset näkee sut niissä kuteissa.. ps. jos sun sossu näkee niin se on taas yksi "naula lisää arkkuusi"..

erittäin iso peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja oisko:

mä en käy sossussa sori :) se sossu joka teki päätöksen taksikuljetuksista ei ole minulle edes tuttu, se oli vain välikäsi joka päätti noista asioista ja teki elämäni paljon helpommaksi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mitä se ex sitten on tehnyt aiemmin?

on jättänyt lapset heitteille viinan takia.
tästä tulee varmasti uusi kädenvääntö miten uskallan antaa lapset mut hei, se on osoittanut niin mulle ku silloisille soskuille/lastenvalvojille että sille voi lapset antaa ja se ei todellakaan saanut ihan heti tavata tapauksen jälkeen lapsia...
haki lapset lopulta taksilla, teki mieli vittuilla mihin se dösä meni mut pidinpä sanallisen arkkuni kiinni ihan lastenkin läsnäolon vuoksi =)

Yhteistyössä