T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Mulla on kopio lompakossa ja alkuperäinen kotona.Olemassaolosta tietävät puoliso ja muut lähiomaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Myös sairaalan arkistoon papereidesi mukaan liitettäväksi kannattaa lähettää yksi kappale, mieluummin vaikka se alkuperäinen, niin tieto löytyy sitten myös sieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Myös sairaalan arkistoon papereidesi mukaan liitettäväksi kannattaa lähettää yksi kappale, mieluummin vaikka se alkuperäinen, niin tieto löytyy sitten myös sieltä.
siis miten? :xmas: :xmas: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kyllä mä nyt sen ymmärsin että postin kautta.mutta en mä kyllä nuita yhteystietoja löydä..ääh..antaa olla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kyllä mä nyt sen ymmärsin että postin kautta.mutta en mä kyllä nuita yhteystietoja löydä..ääh..antaa olla..![]()
Mä voisin auttaa, kun tiedän mistä etsiä. Kerro vain lähimmän sairaalasi nimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kyllä mä nyt sen ymmärsin että postin kautta.mutta en mä kyllä nuita yhteystietoja löydä..ääh..antaa olla..![]()
Mä voisin auttaa, kun tiedän mistä etsiä. Kerro vain lähimmän sairaalasi nimi![]()
PHKS
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:http://www.phshp.fi/sivut/?vy=9994&ryhma=322
Eli:
Päijät-Hämeen keskussairaala
Arkisto
Keskussairaalankatu 7
15850 Lahti