mua ärsyttää anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
en tiiä miks mua ärsyttää, ihan syyttä. anoppi sano ilkeesti juhannuksena, meillä oli miehen kans sana harkka, ja anoppi tuli siihen ja huuti et selvitelkää asianne muualla älkäkää pilatko kaikkien juhannusta. mulla tuli mitta täyteen ja läksin mökiltä sillon pois kun tuntu ettei oltu tervetulleita. anoppia en ole tämän episodin jälkeen nähny. miehelle se on soitellu usein, ei se mun vointia ole kyselly (vaikka ennen on ollu huolissaan) vaikka oon pahasti sairaana ollu. appiukko sen siaan kysyny aina.

nyt mies meni aamulla selkä leikkaukseen. sen vanhemat höyrynny ihan hirveesti. ja tietysti ihan syystä. mut leikattiin toukokuussa, eikä mun äiti tai sisarukset mitään mun perään kyselly. oma äiti etäinen, sitä ei meidän asiat kiinnosta. kai olen sitten kateellinen miehelle et sillä huolehtiva suku, mulla ei mitään. ainu joka on, on just mies.

tiedän et miehen vanhemmat hyökkää tänne heti kun mies pääsee sairaalasta. se jotenkin ärsyttää.... en tiiä miks....

joo paljon turhaa rutinaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Olisitko mustasukkainen miehen lämpimistä väleistä lapsuudenperheeseensä?

voi olla, myönnän. meillä ei ole koskaan ollu sellaista. isä kuoli kun oltiin pieniä, äidiltä ei rakkautta ja haleja saanu. omat asiat piti osata selvittää itse, jokainen huolehti itsestään. nytkin äiti sanonu et ollaan isoja, hän ei meidän elämään puutu. ei ole kyllä koskaan puuttunu.

ainut läheinen ihminen jokaa ollu on kuollu. isän sisko, hän rakasti ja piti huolta. nyt ei ole enää läheistä ihmistä, muita kuin tuo mies.....

Ymmärrän tuon. Oletko mielestäsi toiminut niin miehesi perheeseen päin, että he olisivat voineet ymmärtää, että mielelläsi pääsisit osalliseksi heidän kaltaisestaan yhteydenpidosta? =)

Yhteistyössä