Mua ärsyttää idiootit työkaverit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aargh!

Vieras
Meidän työporukassa on tietty ryhmä idiootteja, jotka tulee kipeänä töihin. Aamusta heti valittavat miten oli viimeyönä kuumetta melkein nelkytastetta ja joka paikkaa särkee ja niisk niisk niisk. Ja sitten kun niiltä kysyy että miksi ihmeessä sä sitten töihin tulit, niin ne aloittaa sen "no mut kyllä mä varmaan jotenkin jaksan.."
Ihan sama, mut kun se saamarin tauti tarttuu!!

Pahimpia on nää, jotka jää väkisin kotiin oksennustaudin takia kun eivät vissiin oikeasti pääse työpaikalle. Ja ne on sen tasan yhden päivän pois ja tulevat seuraavana päivänä töihin!!

Kiitos näitten idioottien, mulla on nyt kauhean kuumeinen olo, kurkusta ylöspäin joka paikkaan sattuu plus että maha alkaa kipristelemään siihen tyyliin että se oksennustauti taitaa olla nyt mulla.

Mua ottaa niin päähän!!

meitä on vähän ja me ollaan fiksuja. Kipeinäkin tullaan töihin jos vain kyetään, koska muuten ne työt kaatuvat toisille. Tosikipeinä toki jäädään kotio, mutta kynnys tuohon on korkealla.

Sen verran fiksuja ollaan, että yllättävän harvoin olemme toisiamme tartuttaneet, liekö sitten opittu pärskimään säällisesti ja pesemään hyvin kädet?

Meidän työporukassa on tietty ryhmä idiootteja, jotka tulee kipeänä töihin. Aamusta heti valittavat miten oli viimeyönä kuumetta melkein nelkytastetta ja joka paikkaa särkee ja niisk niisk niisk. Ja sitten kun niiltä kysyy että miksi ihmeessä sä sitten töihin tulit, niin ne aloittaa sen "no mut kyllä mä varmaan jotenkin jaksan.."
Ihan sama, mut kun se saamarin tauti tarttuu!!

Pahimpia on nää, jotka jää väkisin kotiin oksennustaudin takia kun eivät vissiin oikeasti pääse työpaikalle. Ja ne on sen tasan yhden päivän pois ja tulevat seuraavana päivänä töihin!!

Kiitos näitten idioottien, mulla on nyt kauhean kuumeinen olo, kurkusta ylöspäin joka paikkaan sattuu plus että maha alkaa kipristelemään siihen tyyliin että se oksennustauti taitaa olla nyt mulla.

Mua ottaa niin päähän!!

huora olet

Onko teillä sellainen esimies joka vittuilee sairastamisesta? Olin joskus työpaikassa jossa ei olisi saanut olla yhtään pois ilman että pomo aukoi päätään. Voi niitä onnettomia, jotka olivat herkkiä saamaan kaikenlaiset pöpöt ja taudit. Yksikin työkaveri oli vähän väliä jossain flunssassa ja tuli mieluummin kipeänä töihin kuin kuunteli sitä paskanjauhantaa.
Eikä ollut ketään kenelle valittaakaan, oli niin pieni yritys ettei ollut luottamusmiestä koko työpaikalla ja tuo pomo oli koko puljun omistaja. Muutenkin, jos jostakin valitti ja oli hankala niin eipä mennyt kauaa kun alettiin vähentää työtunteja ja annettiin kaikista paskimmat hommat.

Mua ärsyttää ihan sama. Tullaan yskimään, pärskimään ja niistämään siihen viereen, räkä oikeen valuu ja ääntä ei tule ulos. Eikö nyt jumaliste voi jäädä kotiin???

Kerran sanoin työkaverille, että lähtis kotiin, en halua saada tartuntaa kun joulu oli parin päivän päästä. Työkaveri vastasi että haluaa tuntea olevansa korvaamaton. Viime keväänä yks työaveri oksensi töissä ja ei muuta ku takas vaan tekee töitä. Vatsaa kuulemma väänsi ja edellisenä päivänä oli jo oksentanut. Töihin vaan on tultava. Ei voi muuta ku ihmetellä mitä ihmisten päässä liikkuu.

Tämä on tätä, kun yritetään mielistellä pomoa ja tehdä itsestä marttyyri. "Kyllä minä työni hoidan vaikka kuumetta on ja nenästä lentää vihreää räkää, mutta enhän minä nyt vaan kotiin voi jäädä".

Pässejä tuollaiset.

• Tykkää
Reactions: Minskii
Sellasta se on, kun ensinnäkin pomo vaatii lääkärintodistuksen joka ikisestä sairauspäivästä, ja kaiken lisäksi sillä on oikeius kieltäytyä hyväksymästä lääkärintodistusta. Ei huvita alkaa arpomaan, että uskookohan se nyt että olen oikeasti kipeä vai vihjaileeko lintsaamisesta. Paskat, lääkettä vaan huiviin ja töihin. Ei tarvi kuunnella v*ttuiluja.

Itsellä ei tulisi mieleenkään mennä kovassa kuumeessa tai vatsataudissa töihin koska työskentelen vanhusten parissa ja osa vuodepotilaita. Heille tuollaisen taudin saaminen voi olla hengenlähtö.

Yhteistyössä