Mua ärsyttää ihmiset jotka tulevat soittamaan meidän ovikelloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä kyllästynyt

Vieras
Soitetaan monta kertaa ovikelloa ja sitten vielä koputetaan kovaa oveen. Mä en aukaise ovea kenellekään jos en tiedä kuka siellä oven takana. Sen lisäksi olen vielä yövaatteissa enkä halua ovea avata sellaisessa vaatetuksessa.

Miksi ei voi uskoa jos ovea ei avata niin siellä ei sitten rimputella ja hakata ovea kovin kauaa. Vaikka kuinka näkyisi ovilasin läpi, että asunnossa valot päällä. Voihan se vanhempi olla suihkussa ja lapsilla kielto avata ovi.

Ymmärrän toisaalta mut ootko koskaan ajatellut että sillä pven takana olijalla voi olla ihan oikeaa asiaa???Esim.naapurissa tulipalo??teiltä karannut lemmikki??autoon murtauduttu???tai jotain muuta vastaavaa...

ton takia meillä ei ole kun karvainen ovikello joka ei haukunnallaan todellakaan houkuttele tulemaan peremmälle B)
mä inhoan yllätysvieraita, mun verenpaineet nousee aina kaakkoon jos meille kesken lököpäivän pölähtää joku kaveri kutsumatta ja sen takia joudut pukee päälle jne :snotty:

Meillä soittavat ovikelloa ja päälle hakkaavat ovea, niin kuin todellakin olisi vähintään tulipalo jossakin. Kun menet avaamaan, niin johan siellä joku v-----n tummaihoinen ihminen sönköttää suomen kielellä myyvänsä jotain rihkamaa!!

Että mua sitten riepoo nuo ulkomaalaiset todella härskisti käyttäytyvä ovikaupustelijat. Todellakin kehtaavat hakata ovea ja rimputtaa ovea kuin olisi jotain pahempaakin sattunut.

Yhteistyössä