mua ärsyttää kun mies huutaa mulle ja sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
yhtäkkiä se käyttäytyy kun ei olis mitään tapahtunutkaan... vaikka mä olen miljoona kertaa sanonut että se loukkaa mua huutamalla ja arvostelemalla mua jatkuvasti...ei vaan mee perille... :(
lapsuuden kodissani huudettiin paljon ja nyt kun olen aikuinen eikä mun tartte enää kuulla sitä huutoa niin ei helvetissä että mä alan sitten kuuntelemaan kun joku aikuinen mies huutaa... mä tiedän että lapset on rasittavia monesti ja tuntuu ettei niihin uppoa mikään mutta eipä se huutaminenkaan oo auttanut...

Minusta on ihan käsittämätöntä että aikuinen mies käyttäytyy noin...täälläkin saa kuullu kunniansa kun joku homma on tekemättä...ikinä ei tule kiitosta siitä mitä on tehny! Tuntuu että olen syy kaikkeen mikä on pielessä...se ettei lapset kunnioita häntä on mun syy, ettei meillä käy vieraita on mun syy...joskus on valmisruokaa, olen laiska. Kaikilla muilla lapset käyttäytyy paremmin ja siivoaa huoneensa yms...mutta meillä on maailman kamalimmat lapset jne... no ihmekö että lapsetkin on kamalia sille. Oon kyllä meinannut kohta kerätä kamat kasaan ja lähteä...mutta kun teen töitä kotona ja palkka on pieni niin ei jaksais aloittaa alusta kaikkea. Mutta hermot menee !! Soriei tää nyt auttanut ap.tä yhtään...alkoi taas vaan "pytyttää" kun luin ton sun jutun!

Minusta on ihan käsittämätöntä että aikuinen mies käyttäytyy noin...täälläkin saa kuullu kunniansa kun joku homma on tekemättä...ikinä ei tule kiitosta siitä mitä on tehny! Tuntuu että olen syy kaikkeen mikä on pielessä...se ettei lapset kunnioita häntä on mun syy, ettei meillä käy vieraita on mun syy...joskus on valmisruokaa, olen laiska. Kaikilla muilla lapset käyttäytyy paremmin ja siivoaa huoneensa yms...mutta meillä on maailman kamalimmat lapset jne... no ihmekö että lapsetkin on kamalia sille. Oon kyllä meinannut kohta kerätä kamat kasaan ja lähteä...mutta kun teen töitä kotona ja palkka on pieni niin ei jaksais aloittaa alusta kaikkea. Mutta hermot menee !! Soriei tää nyt auttanut ap.tä yhtään...alkoi taas vaan "pytyttää" kun luin ton sun jutun!

wau en uskonut että kellään muulla vois olla samanlaista ku meillä... mutta ilmeisesti en ole yksin... :)

..jotenkin ei vaan kauheasti lohduta :( ...käypä katsoo mitä sanotaan narsistista...mä olen ainakin todennut että läheltä liippaa, mutta itsehän tässä vaan asialle pitäis tehdä jotain...jos jaksais :)

joskus olen ajatellut että oliskohan tuo narsisti mutta nykyään annetaan narsistin leima niin helposti että en oo uskaltanu tehdä mitään johtopäätöksiä sen asian suhteen...

Kyllä tämä nyt haiskahtaa vahvasti siltä ettei teillä ole samansuuntaiset kasvatusperiaatteet. Lapsihan tekee niinkuin sovitaan perheen kesken. Miehesi toivoisi ehkä että lapsenne toimisivat toisin. Että siivoisivat huoneensa yms?

Jos lapset vähänkään haistaa sen että olette erimieltä niin hyökkäävät heti väliin. Kuuluu lasten perusluonteeseen ja oveluuteen;)

Puhukaa asiat selväksi! Mitä te odotatte lapsiltanne, koittakaa olla joustavia keskustelussanne. Älkääkä antako pikku vintiöiden sekoitta päätänne;)

Te olette vanhempia ja TE määräätte tahdin. Asia ei tietenkään ole niin yksinkertainen jos johdonmukaisuus puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja näin olis voinu olla meilläkin;27062831:
Kyllä tämä nyt haiskahtaa vahvasti siltä ettei teillä ole samansuuntaiset kasvatusperiaatteet. Lapsihan tekee niinkuin sovitaan perheen kesken. Miehesi toivoisi ehkä että lapsenne toimisivat toisin. Että siivoisivat huoneensa yms?

Jos lapset vähänkään haistaa sen että olette erimieltä niin hyökkäävät heti väliin. Kuuluu lasten perusluonteeseen ja oveluuteen;)

Puhukaa asiat selväksi! Mitä te odotatte lapsiltanne, koittakaa olla joustavia keskustelussanne. Älkääkä antako pikku vintiöiden sekoitta päätänne;)

Te olette vanhempia ja TE määräätte tahdin. Asia ei tietenkään ole niin yksinkertainen jos johdonmukaisuus puuttuu.

Sehän nyt on selvä että meidän kasvatus mentelmät on erilaiset. Mies kannattaa ruumillista kuritusta, minä en. Niistä on turha edes puhua koska mies on mielestänsä kaikessa oikeassa eikä aijo muuttaa tapojansa.

Meillä kanssa ukko raivoo aivan typeristä asioita.
Kaikki pitäisi tulla hälle kuin manulle illallinen.
Lapset jo alkanee reakoida huutoihin menemällä huoneisiin.

ja kaikkihan on automaattisesti mun vika... imuri hajos niin sen oon tietty hajottanut tahallani ja kun takuukuittia ei löytynyt sekin mun vika vaikka se takuu kuitin otti mies haltuunsa kun imuri ostettiin. yhdessä kylä paikassakin oli pantu yks bioroskiin kuuluva roska tavalliseen niin sekin oli varmana minä joka olin sen sinne laittanut... siis mitäh??? minäkö käyn kyläs laittamas suodatin pussin väärään roskiin... eikai huhhuh...

Mullakin aika samanlaista ollut. Kunnes lapset kasvoivat ja alkoivat oirehtimaan. Saimme perhetyöntekijän arkeemme ja hän toisinaan soitteli ja kyseli kuulumisia. Mies on "ryhdistäytynyt" ja pitää mölyt mahassa. Pieni pelko ulkopuolisen puuttumisesta asioihin. Jos olet nuori vielä, älä jää odottamaan muutosta. Elämä menee vaan hukkaan. Meillä mennyt 20 vuotta, kun en älynnyt lopettaa tilannetta silloin, lasten ollessa pieniä.

Yhteistyössä