mua ärsyttää tai jotai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hepuli

Vieras
eli tarvis varata tol pojal 1v neuvolaa,mut en uskalla =( eli siis ryömii,mut ei konttaa,ei yritä pysty ei mitää(ton ryömimisen oppi tos vajaa kk sit)!!onko tää nyt ihan normaalia ku tuntuu et kaikkie muide 1v konttaa,osa jo kävelee ja ainaki tukee vaste ellei ilman....tuntuu nii pahalta ku suku kyselee joko kävelee ja sit ovat kauhusta kankeita ku sanon ettei edes konttaa =(( uskallanko mä tilata sitä neuvolaa??eiks se o lääkäri-neuvola?mee lääkäri täys v.pää!!!

Älä stressaa. Meillä tyttö lähti konttaamaan vasta 1v 2kk ja käveli vasta 1v 4kk. Neuvolassa marmattivat, mut sanoin vaa, ett kyl se oppii. Täysin terve päälle 4-vuotias nyt.
Kaikki ko kehittyvät eri tahtiin.

Jokainen lapsi kehittyy omaan tahtiinsa, ja neuvolakäynnin väliin jättäminen & mahdollisen ongelman salaaminen ei ainakaan lasta auta.
Tunnen kyllä lapsia, jotka eivät vuoden iässä kontanneet, ja nyt isompina ovat motorisesti täysin samalla tasolla kuin ne lapset jotka jo juoksi 9 kk iässä =). Älä ole vielä huolissasi :hug:
Ymmärrän kyllä, että kyselyt ärsyttää. Mun 2 v 5 kk poika puhuu vasta vähän, ja jo reilu vuosi sitten moni kyseli että sanooko se jo lauseita...no ei sano, ja juuri siksi me mentiinkin tutkimuksiin!

Yhteistyössä