Mua ei yhtään huvita mennä aamulla töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehellä alko tuntua vastenmieliseltä töihin lähtö, ko meijän tilannekki on mikä on. Ratkas tilanteen niin, että ilmottautu erittäin halukkaaks jäämään pakkolomalle, ko on hiljasta nyt siellä töissä. Huomenna ei sitten ennä mee töihin. Vaikuttaahan se rahatilanteesseen, mutta on se niin paljon tyytyväisempi, ko saa hengähtää välillä ja lapset tykkää!

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Miehellä alko tuntua vastenmieliseltä töihin lähtö, ko meijän tilannekki on mikä on. Ratkas tilanteen niin, että ilmottautu erittäin halukkaaks jäämään pakkolomalle, ko on hiljasta nyt siellä töissä. Huomenna ei sitten ennä mee töihin. Vaikuttaahan se rahatilanteesseen, mutta on se niin paljon tyytyväisempi, ko saa hengähtää välillä ja lapset tykkää!
Mulla ei oo ketään, joka laittais mut pakkolomalle. Just väänsi viime kuun laskutuksen ja työtunteja tuli 219. Eli yli 7 tuntia kuukauden jokaisena päivänä |O Etätyöt on siitä kivoja, että voi pyöräyttää pari koneellista pyykkiä ja päivän tiskit työpäivänsä aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Oma yritys? No onneks voit kuitenki tehä kotoa käsinki! Herrää vartti liian aikasin, niin saat rauhassa alottaa aamun. Syä aamupalan ja jua kahvin tms. Rauhallinen aamu voi kummasti pelastaa päivän =)
Juu, yritys parin muun tyypin kanssa. Aamulla kyllä piristyy, kun käy koiran kanssa lenkillä. Ois vaan vielä yks etätyöpäivä ollut poikaa, mutta huomenna on pakko mennä toimistolle. Välillä ärsyttää, kun työkaverit on miehiä, eikä niillä tietty iltaisin ole mikään kiire kotiin. Palaverit alkaa vasta iltapäivällä ja venyy pitkälle iltaan. Joskus olen niiltä kysynytkin, että onks teillä kotona siivouspäivä, kun kotiinlähtö ei maistu :D

Yhteistyössä