Hae Anna.fi-sivustolta

mua huvittaa ja ihmetyttää teidän nimittely me ei olla hörhöjä koskaan me ollaan vakav

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä KARSJEDISENSEIOPETTAJA, 19.10.2016.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Mua huvittaa ja ihmetyttää se miksi ihmeessä te kutsutte meitä jedejä hörhöiksi tai feikeiksi se jos , mikä amanda ja vesimies on todella epäkunnioittavaa , me ei olla feikkejä me ei olla hörjöjä me ollaan vakavia tien kulkijoita joka jedipadawan kokelas tekee tarkasti tehtävänsä kurinalaisesti tarkasti ei hörhöile . Mä oon nähny kyllä myös hörjöjä niitä jotka kadulla huutelee ja jakaa lappuja jeesus pelastaa ym vastaavaa me ei ikinä kadulla mitään huudeltais he ovat huvittavia tapauksia heillä uskonto on mennyt yli äyräiden . Mennyt hörhömäiseen hihhhulointiin ,

. Todellinen tien kulkija ei hörhöile eikä ole feikki millään tavalla . Meille tien kulkeminen on vakava asia . Myös Amanda voisi katsoa itseään peiliin ja jättää haukkumatta todellisia Jediritareita hörhöoksi tai feikeiksi jota emme ole . Jedimestarilla on sanonta me katsomme omaa pimeyttämme peiliin , tiedostamme sen olemassa olon tiedämme sen mitä voimakkaampi on valonmahtimme sitä voimakkaampi on pimeytemme .

Tarkkailemme itseämme aina joka hetki tiedämme omat helmasyntimme katsomme pimeyttä peiliin ,mulla itselläni on Darth Maulin patsas kaapinpäällä muistuttamassa siitä pimeästä puolestani jota pitää aina tarkkailla aina .

Otamme tien kulkemisen todella vakavasti me emme ole hörjöjä ja feikkejä .

Oisin toivonut että useampi pääkaupunkiseudun tyyppi kristallipallosta olisi tullut hengen ja tiedon messuille nähnyt mut livenä niin olisi saanut ihan eri kuvan kun täällä meistä saa
    ku livenä Suosittelisin Amandalle tutustumista buddhalaiseen mystiikkaan ja suvilaiseen mystikka mestarin polkuun Stoalaiseen mystiikaan , juutalaiseen kappala mystiikkaan m gnostilaiseen mystiikkaan ,. suosittelisin lukemaan kirjan maria magneleenan evankelimi siinä on alkukristillistä mystikkaa paljon . Kaikesta tästä kumpuaa myös star warsin Jedimestarin ja Jediritarin mystiikka ja kosmisuus toki osa mystikastya on inituutio kanavoitu me Jedit emme ole hörhöjä emme feikkejä niillä nimittäminen vesimies tai amanda on todella epäkunnoittavaa Jedimestaria kohtaan.

t. Kars Skywalker Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE JA RAUHAA

2. Ladidaa Vierailija

Onkohan nyt kyseessä sitä kuuluisaa suvaitsemattomuutta, kun ei jedejä hyväksytä/ pidetä terveinä?

3. blueQ Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Tervehdys kaikille tutuille täällä! Sydämiä ja halauksia kaikille:LOL: Hyvin minä voin, elämäni on sellaista erakon hiljaiseloa.

• Tykkään Tykkään x 3
  4. huvittunut Vierailija

Jos ihminen käyttäytyy kuin ei-terve, niin tottakai sitä pidetään ei-terveenä. Kars on jedien keulakuva täällä ja hänen käytöksensä ei ole tervettä, sehän nyt on ihan selvää kaikille, jotkut henkistä leikkivät tekopyhät vain teeskentelevät muuta.

5. Wendi Jäsen

Saadut tykkäykset:
    12

Oletko sä ajatellut, että olet saattanut itse osaltasi aiheuttaa tällaista mielikuvan syntymistä kanssapalstailijoille?

Tiesitkö, että kunnoitus ansaitaan, sitä ei voi vaatia?

• Tykkään Tykkään x 2
  6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Mihinkähän mun viestiin sä viittaat tuolla? Noin viikon takaa olen viimeksi kirjoittanut ja en nyt kyllä nähny niissä viesteissä että olisin nimennyt sinut feikiksi ja hörhöksi. Veteleksä nyt herneitä joistain vanhemmista viesteistä? Mä luulin jotta ne on käyty läpi jo miksi olen mitäki sanonu. Copy paastaappa nyt tähän että tarkalleen mitä viestiäni tarkoitat?

7. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    No hyvä joskus joku aikaa sitten niin väittänyt hyvä jos oot muuttanut kantaa , amanda kutsui meitä jedejä hörhöiksi .

no mä oon erimieltä musta kunnioitus pitää olla autimaattista <asumme jo kertoo sen tuolta tulee jediritari jedimestari joka on jalo rauhan lähettiläs ja todella taitava soturi jota on syytä kunnioittaa

mä kunnoitan automaattisesti kaikkia jopa sithrejä vastustajina täällä kunnoitan ja rakastan kaikkia kaikki perustuu kunnioitukseen kunnia voittaa vihan , rauha voittaa raivon voima pelon . lapset kunnioittaa vanhempia vanhemmat kunoittaa lapsiaan kaikkien pitää kunoittaa toinen toistaan , ja lapsien pitää kunoittaa opettajiaan koulussa monet nyky vanhemmat ei valitettavasti ole opettanut tätä tätä toisten automaattista kunnioittamista .

Sen huomaa nyky koulussa ei toisten keskinäistä kunnioitusta ei kunnoitusta opettajia kohtaan , kun opettaja ärähtää töllööin takaisin vähän puhuen nuorten omaa kieltä kun , nuori jaa aläkynteen valitetaan rehtorille joka jopa päätyy iltasanomiin . Suomessa on kadonnut kunnioituksen arvo se on avain rauhaan se on aivain sopusointuun jedi kunoittaa kaikkkea elävää jokaista sen elävää olentoa otusta jedi ei tapa edes hyttystä .

Totisesti toivoidin että itämaiden kunnoituksen etenkin japanin kunnioituksen arvot tulisi kaikessa kokonaisuusessa myös jokaiseen länsimaahan myös,niin jas että Kendo, aikodo, judo tulisi elämäntapa lajina koulujen liikuntatunneille joka länsimaassa ja niiden kurinalaisuus ja kunnioituksen henki . Ja automaattinen jokaisen kunnioittaninen olisi itsestään selvyys jota ei kyseen alaistetaisi mitenkään kenenkään toimesta . Missä tahansa olemme jedi unoformuissa liikkuneet niin viitiossa ku tunikoissa logon kera jedisaappaissa kunnioitus sanaton on óllut itsestään selvyys moni myös näyttänyt sen elkein , jokaista pitäisi kunnioittaa ja rakastaa veljellisesti automaattisesti .

rauhaa veljellistä rakkautta

VOIMA OLKOON KANSANNE

8. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Tuo on totta. Kunnioitusta ei saa ilman, että on ansainnut sen.
    Elokuva on elokuva eikä mikään uskonto tai filosofia :)

• Tykkään Tykkään x 1
  9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    849
    Hei mun on nyt kans pakko sanoa sanani tähän... Kars, sanoit että te kunnioitatte kaikkia, jopa sithejä, mut silti et kunnioita niitä ketkä jakaa lappuja kadulla ja saarnaa Jeesuksesta? ! Sanoit tossa että ne huvittaa sua. Onko se kunnioitusta? Mun mielestä ei! Itse olen jutellut pitkät pätkät esim. näiden oranssikaapuisten Krishnojen kanssa, jotka jakavat kirjoja kaupungilla, ja itsekin olen kirjan vastaanottanut, ja mielenkiinnolla lukenut. Samoin olen antanut jonkun ryhmittymän siunata itseni ihan porukalla, keskellä Turun keskustaa muiden ihmisten katseista välittämättä, ja hyvä, lämmin olo tuli. Miten niin ne on hörhöjä ja huvittavia! Levittävät rauhan ja suojeluksen tunnetta ihmisiin. Ovat fiksuja, karismaattisia ja lämminsydämisiä ihmisiä.

Last edited: 21.10.2016
    • Tykkään Tykkään x 2
  10. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    849
    Sinulle suurelle Jedimestarille Jeesuksesta valistaminen ja mihinkä tahansa uskontoon liittyvien lappujen jakaminen kaupungilla on siis huvittavaa hörhöilyä!? Eikös se kuitenkin ole valon työtä tai jotain.. ?! Jeesukseen liittyvä ilosanoman jakaminen pelastuksesta on juuri sitä, mitä Jeesus itse halusi meidän tekevän. Ja jossain kohtaa olet itse sanonut että Jeesus oli Jedi? Hei nyt mies tarkkuutta sanoihin, suututat muuten monta hyvää ihmistä. Monta Valon Soturia ja -lähettilästä. Vaikka sua itseäsi täällä kritisoidaan niin sitä et varmaan halua, että ne ihmiset, ketkä eivät ole sinua loukanneet, loukkaantuvat nyt puheistasi?! Tämä kaikkien kaduilla kulkevien "hörhöjen" ja heidän kanssaan keskustelevien ihmisten puolesta! Kaikella kunnioituksella mr.senseiopettajalle.

11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    849
    Ja myös nää krishnat jotka mainitsin, ovat erittäin kunnioitettavia, vaikka eivät Jeesuksesta puhukaan. Erittäin fiksuja ja mielenkiintoisia keskustelukumppaneita. Eivät mitään "hihhulihörhöjä, joiden uskonto on mennyt yli äyräiden" . Vähän kunnioitusta nyt, vai ovatko nuo katujen hihhulit "alempana kuin sithit", joita myös kunnioitatte" ???? Niin ja hei, jos itse pysyt omassa voimassasi, niin älä vie sitä toisilta. You know what I mean?

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    "Joskus joku aika sitten niin väittänyt", sitten tuot nyt vasta sen esiin etkä silloin? Voi Jeesus. Ja olisit voinu copypastata mihin viittaat. Ja sun käytös on välillä Kars semmosta jotta se on ihan hörhöä ja ei-tervettä, joten ei ihme jos ihmiset niin väittää. Ja olet oikeasti joskus ihan kahjo, tai aika useinki.

"Kunnioitus automaattista", Hitleriä pitää kunnioittaa, pedofiilejä pitää kunnioittaa, niitä pelleiksi pukeutuneita raukkiksia pitää kunnioittaa jotka pelottelee pieniä lapsia, tuota tarkoittaa "automaattinen kunnioitus" ookko oikeesti sitä mieltä?

Ja asuihin, "rumat ne asuilla koreiloo", asut on yks tyhjän kans, ainoo mikä merkkaa on sen asun käyttäjän pääkopan sisällä oleva ajatusmaailma, mä en kunnioita ketää asujen perusteella. Onpa alkeellista taas nää teidän jedijutut.

Kunnioitat siis pedofiilejä, Hitleriä, raukkispellejä jotka pelottelee lapsia? Sorry, sun käytös täällä on monesti kuvastanu sitä ettet sä kunnioita niitä jotka kritisoi sua, sä haukut heitä sitheiksi. Onko se kunnioitusta? Tuo sun avautumises mulle ja Amandalle ei myöskään ollu kunnioitusta, että älä vittu valehtele, et sä kaikkia kunnioita, sä kunnioitat vaan perseennuolijoita. Mullekkin sä herppaat kun mä kirjoitan näin, että se siitä kunnioituksesta.

Tästä oon samaa mieltä, opettajalla koulussa ei ole enää mitään valtaa, häiriköillä häirikkövanhempineen sielä on valta. Ja fiksut asialliset oppilaat kärsii.

Jälleen kerran, kun lapsi sanoo uskovansa joulupukkiin, niin aikunenkin sanoo uskovansa joulupukkiin. Kysy Semiltä, Artangelikselta tai Mirmeliltä mitä tää tarkoittaa, tosin emmä tiä uskaltaako ne kertoa.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Että osasitkin osua NAPAKYMPPIIN!!!

Syvä kumarrus.:)

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Peukutan.

15. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Asut kertoo muille siis mitä me ollaan kaikille kertoo sen että me ollaan rauhan lähettejä arvoltaan jaloja ja todella taitavia sotureita . jossa on riittävästi syytä kunnioittaa toista paljon .

Se ette me kunnioitetaan sithejä se ei tarkoiya että me hgyväksytään heidän teot vaan se on vastustajan voiman kunnoittamista ettei ali arvoi vastustajaa oli kyseesssä minkälainen tasoinen sith rikollinen tahansa , se että meitä huvittaa kadulla puhujat se ei tarkoita sitä että me ei kunnoiteta heitä ja ne jotka , puhuu jeesus pelastaa muuta ei tarvita huvittaa koska siinä tiivistyy tämä rooman kirkilliskokoukdsen oppi eten jos nuori puhuu näin se huvittaa koska, koska hänessä olisi potentaalia myös enempään tälläiselle nuorelle kadulla saaranaavalle tyypille ooin sanonut sä kuljet jeesusulden helmassa . mä oon suurempi valonvoimanvaltias voimassa kaikkia demoneita ja pimeyden olentoja voimakkaampi eli oon jedimestari kungfu taityuri ninja lilkfittingin taitajá mum voimamhmahdissa on täysi jumalan mahti niin suurena kun sen ihminen kestää ja elemetyiienm kera ja voimassa on mulla mukana kaikki ylösnouseet mestarit ,myös jeesus yksi heistä . tähän oon vielä lisännyt jokainen jedimestari voisi haihduttaa itssensä ja jättää j'äljelle vain vaatteet , mutta siihen ei ole tarvetta sen on tehnyt niin moni . Jos sä haluisit sullakin ois mahdollista nousta Jedimestariksi ei hengelliseksi mestariksi .

Mutta harekkrisna munkkien ja nunn ien kanssa joita toki kunouitan oon käynyt monia mielenkiintoisia keskustekuja heidän kunniottamisensa on itseztään selvyys vertaiswna he ovat Jediritareita ja Padawaneja .

Tosin olisi mielenkiintoista nähdä heidät hemgen ja tiedon messuilla sillä tavalla he voisivat tavoittaa enemmän asiaan vihkyitynynyttä väkeä ku kadulla talsimalla no se on heidän tapansa jedeinä , jos joku täällä taas väittää ettei he ole jedejä olen itse keskustellut heidän kanssa kysynyt pidättekö itseänne jedeinä niin miehltä ku naisilta oon saanut vastauksen kyllä pidämme . Harekkrisna munkit ja nunnut ovat jedinä valonvoimanvaltiaita he ovat tasavertaiusia meidän kanssa jedeinä .

tasa vertaisena en pidä nuorta joka puhuu vaan jeesuksen armosta heidän voimansa ei ole mitään verrattuna jedin voiman väkevyyteen , ja kaikissa kunoitamme heidän sielunsa olemusta se on kaikissa jumalan olemusta jopa ikollisissa heidän sielu on pyhä .

Ja huvittavaksi tekivät hellntailaiset itsensä aina ku on oli ankkaróck joka ainoana kertana he tulivat kaduille laulamaan jeesuksesta ja puhyuvat rauhasta rokkimimmeille ja rock jätkille ja jeesuksen voimasta monta kertaa teki mieli huutaa heille te ette oo mitään voimassa vahvoja , mä oon mä oon valonvoimanvaltias pimeydenyläpuolella oleva kaikkia demodeita voimakkaampi , ja te koitatte käännyttää väkeä joka on paljon henkisempää kun , te ootte me ollaan rauhan armejiaa .

Monella on huvittana kuva että rock konserytit ei olisi rauhan tapahtumia ne on nimemn omaasm hippien korkeiden henkisten sielujen tapahtumia . Siksi ei oo myöskään yllätys että rockkareissa poppasreissaa on paljon jededä .

he helltailaiset huvittaa samaten jeesuksseta kadulla puhujat mutta, toki kunnoitan heitä heillä on oma polkunsa . Mutta kun olen sanonut suoraan tälläiselle kadulla saarnaavalle mitä minä oon heistä on paisytanut suuri kunniotus läpi . Jotku ovat hiljaa todenneet minusta ei ikinä voi tulla yhtä voimakasta ja suurta mutta minulla oma polkuni sinulla omasi . Kars Skywalker Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE

PS JEDIMESTARIA VOIMAKKAAMPAA VALON VOIMAN EDUSTAJAA MAANPÄÄLLÄ EI OLE EIKÄ KOSKAAN TULE OLEMAAN NÄIN O MYÖS KAIKILLA UNIVWRSUMIN VALONKANSOILLA OMILLA PLANEETOILLAAN

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Mutta mitä sitte kun/jos asun kantaja nettipalstalla käyttäytyy ihan toisin kuin rauhanlähettiläs, kuten sä monesti oot?

Mitä voimaa on pelleillä jotka pelottelee lapsia? Mitä voimaa on pedofiileillä? Entä Hitlerillä? Onko näillä voimaa mielestäsi? Pitääkö näitä kunnioittaa, jos ei, silloin on turha puhua "automaattisesta kunnioituksesta", vaan "ehdollisesta kunnioituksesta".

Okei, mä pidän sua ja jedejä huvittavina, täähän ei tarkoita etten kunnioita Karsin omien sanojen mukaan eli Kars ja anonyymit jeesustelijat, älkää suuttuko.

Taas puhut täyttä paskaa, harekrishnat, munkit ja nunnat sen enempää ku Jeesuskaan, eivät ole jediritareita ja padawaneja, he ovat harekrishnoja, munkkeja ja nunnia ja Jeesus on Jeesus. Älä viitti vääristellä ja omia kaikkia uskontoja oman leikkisi alle. Miksi aina vääristelet ja valehtelet tässä asiassa?

Totta kai he vastaa niin, niin aikuinen vastaa lapselle, lapsi kysyy "onko joulupukki olemassa, aikuinen vastaa on", muta ei se silti ole ja noi ei ole jedejä ja padawaneja, voi juma, ketkä sua oikein ohjaa? ei ainakaa valonalienit, valonalienit ei tykkää kun kokoaika jauhat paskaa ja väität jedeiksi niitä jotka eivät ole. Omit kaikki uskonnot itelles muka jedijuttuina. Turha väittää vastaan tiedän tietäväni mistä puhun, sä näköjään et.

Ne sanoo sun mieliksi olevansa jedejä kun sä olet iso lapsi joka elää mielikuvitusmaailmassaan.

Tai ainakin sä kuvittelet että on. Se on vähä eri asia ku se että on oikeasti. Niin, eihän niitä oikeita jedejä olekkaan ku elokuvis (ja nekin näyteltyjä, fiktiota), heidän seuraajiaan ja matkijoitaan kyllä on, mutta tuskin paljon rockkareissa ja poppareissa, toki on he voineet sulle taas sanoa samalla lailla ku aikunen lapselle "juu juu lapsirakas on meitä toki on ja Nukku-Matti on Joulupukki on"

Sä suuresti huvitat mua Kars jatkuvasti, täähän ei ole sun mukaasi loukkaus, eli mä voin huoletta sanoa näin.

17. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    849
    Voi pyhä jysäys.

• Tykkään Tykkään x 1
  18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    [​IMG] http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c056.gif

Älä muuta sano.

19. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    NO uskon että aikanaan hitlerin vastustajat kunnoittavat hänen voimaansa ja armejiaansa tämä tarkoittaa soturi kielellä sanottuna että , heitä ei vastustajina aliarvoida eikä musta pidin pidä aliarviooida näitä sith pellejä vaan heitä pitää kunnoíttaa vastustajina ei kunniotus todellakaan tarkoita soturikielellä että heitä arvostetaan vaan sitä että ,heitä ei vastustajina aliarvioida . On kahdenlaista kunnoitusta sitä jolo tulee ja.loista arvoisdta ja kunnoitus joka tulee soturitaidosta oli tyyppi hyvä tai paha.

Stalin on aikanaan sanonut ruotsalaisia ei voi kunniottaa mutta suomalaisia voi . Mä joskus totean ,peleissä että ompa kunnoitettava vastustaja se tarkoittaa että vastustajaa ei pelissä aliarvioida . yhtälailla ,ku me kunnioitetaan Sithejä ku Sith lordit meitä se tarkoittaa ettemme aliarvioi toisimme vihollisina , eli kunnoitusta on kahta lajia soturi taito kunnoitus ja jalojen arvojen soturikunnoitus eka kunnoitus on sitä että vastustajaa ei aliarvioida vihollisena nyt vpin da noa että mulla on star t´rek online ja shadows warrior pelissä hyvin kunniotettavat vastustajat star trek online pelissä kilomgin ja shadows warrior pelissä joka on samurai peli japaniin sijoittuva hyvin kunnioitettavat demoni vastustajat . Ja jokainen jedi kunnoittaa Sithejä vastustajina eli emme , aliarvoi niitä valveilla kuten emme tietoisessa unessakaan . ja nuo naamio pellet on sith friikkejä jotka on aloittanut halloveenin ennen aikojasan tämä ilmiö on , rantautunut usasta suomeen haloveenin etukäteen ennen , aikoja aloitus sith friikelle suomessa no tustkin heitä vastaan ihan rivi poliisia lähetetään vaan taitava soturi . On heillä ollut aseena pesäpalomailaa ja moottoriaahaa joten , kyllä siinä pitää olla hyvä jo soturi taidoissa , eli kyllä heitä vastustajina kunnioitetaan .

Edelleenkään ette tunnu tajuavan jediritari jedimestari on hengellinen mestari joita löytyy monen uskonnon taholta eli ei jedyis ole uskonto vaan filosovia mestsarin polku joka löytyy kaikista itämaisista uskonnoista muttei nyky kristin uskosta enää tosi asia on se että ilmän jediritareita ja mestareita olisi kristiyt kotakombien vainoajoista selvinneet hengissä yksdkään selviäminen oli puhtaasti jedien ansoita .

Valiutettavasti rooman kirkiolliskokouksen yhteydessö oppi romutetiin eli liki tuhottiin gnostilaisuuteen se jäi yhä elävänä graditiona .

tämäm hyvin tiedän roomankatakombien vanojen ajalta jedimestarina alku kristittynä silloinkin mulla oli 22 mystidtä jedi kykyä kolmanessa jedi elämässä eli voin sen oman ajan perusteella sanoa että todella monet alkukristityt olivat jedejä .

VOIMA OLKOON KANSANNE

20. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Ja pedofiileissä sielu on pyhä jumalan olemus jedille joka elävän olennon sielu on pyhä jumalan olemusta siis jedi ei tapa hyttutä tai paarmaakaan . samaa sielun jumalan olemuklsen kunnoitusta nauttii jedin silmissä kaikki rikolliset sielun sisin on puhdasta jumalan olemusta jokaisessa ihmisessä . Moni ihminen rikollinen on kadottanut yhteytensä sieluun , jos heillä olisi sama yhteys sieluun kun jedeillä me olemme sielun kanssa yhtä ei rikollimen olisi rikollimen eli kunnoitsmme heidän sisintä jumalan olemusta , valitettavasti he ovat itse kadottaneet yhteytensä sieluun se on valitettavaa . tässä kaksi asiaa väännettynä rautalangasta.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Hitlerin kohdalla selitykses käsitän, mutten noiden pellejen. Niiden ainoa tarkoitus on pelottelu, lapsien pelottelu ja nuorien tyttöjen, eli raukkiksia, ne ei (ainakaan tähän mennes mun tietääkseni, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan) ole tehny muutaku pelotellu. Tosin voi käydä niin että joku isä voi vielä "kunnioittaa heitä vastustajina" niin paljon että tosahuttaa haulikolla, mä en ihmettelis jos jollakulla pinna kärähtäis noin.

Mitä Stalin sitten sanoi tuohon syyksi? Miksi ruotsalaisia ei voi?

Hyvänen aika kun pelit on ihan eri asia ku reaalielämä.

Oikeita sithejä ja oikeita jedejä ei ole kuin leffoissa. Näin ollen ketäään soturia tuskin lähetetään pellejä vastaan. Mikset sinä muuten mene? Tai joku teidän Akatemiasta? Jos väität että olette oikeita jedejä.:);) Noi aseet heillä on todnäk vain pelotteluväliineenä, eli mistään "soturikunnioituksesta" en puhuis tässä yhteydessä, varsinkin kun pelottelevat lapsia ja nuoria tyttöjä. Ei sellaiset ole mitään sotureita, ei sellaisia kohtaan voi mitään "soturikunnioitusta" tuntea.
    Samoin jos hyökkäisivätkin ja käyttäisivät niin ei ole soturikunnioituksen arvoista puuhaa lapsiin, tyttöihin tai siviiliväestöön jolla ei ole mitään puolustusmahiksia. Soturikunnioituksen ansaitsee vain toista "soturia" vastaan käyvä ja rehellisin keinoin tappeleva.

Eli akatemia on ihan turha jos kuka tahansa voi olla jedi. Tai ainakin se väitös että vain akatemian kautta tulee jediksi. Mä oon ymmärtäny näin että Akatemian kautta vain tulee jediksi, mutta eihän se visiin pidäkkään paikkaansa.

Höpö höpö.

Last edited: 23.10.2016
    • Tykkään Tykkään x 1
  22. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Sithejä kuitenkin tapatte? Eihän sithejäkään tuon perusteella sitten saisi tappaa?
    (Sielu pyhä Jumalan olemus?) Sinällään kyllä joo sielu onkin "pyhä Jumalan olemus" mutta en ymmärrä sitä että teidän filosofian mukaan sithejä saa silti tappaa, hyttysiä ei eikä paarmoja? Vai eikö sithin sielu ole "pyhä jumalan olemus", jos näin, niin millä perusteella sithin ei ole ja pedofiilin ja hyttysen ja paarman on?

Jos nyt siis ymmärsin oikein nettä "ette tapa paarmaa tai hyttystäkään kun niillä on sielu joka on pyhä jumalan olemus"?

Mitä boasi muuten syö ja miten hankit ruuan ja mistä?

Entä oletko sä lihansyöjä? Jos, niin tuet kuitenki sitten eläinten tappamista (joilla on "sielu pyhä Jumalan olemus") kun kerta paarmoillakin on ja hyttysillä niin kait kaikilla eläimillä. Miksi sitten paarmoja ja hyttysiä ei saa tappaa mutta sikoja, possuja, lihakarjaa saa? Tietysti jos et syö lihaa tuo on turha kysymys multa.

Mähän olen lihansyöjä, mutta en olekkaan julistanut että "paarmaa ja hyttystä ei saa tappaa, kun niillä on sielu pyhä jumalan olemus". Siis tuo selvennykseksi että en minä paheksu lihansyöntiä vaikka tässä kyselenkin tämmöstä. Kyselen selveentääkseni Karsin filosofiaa.

Last edited: 23.10.2016
  23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 979
    Ja muutenkin Kars tuosta kunnioituksesta/automaattisesta kunnioituksesta. Ainakin Pohjoismaissa se "ihmisen ihmisenä (sieluna)" kunnioitus on vallalla, vaikka olis pedofiilikin tai Hitleri tai muu vastaava, koska muutenhan täällä olis vankilat ihan toisenmoisia, oletan että muis Pohjoismais on suht samat olot kuin Suomen vankiloissa.

Se kun puhutaan "jonkin kunnioittamisesta" yleensä käsitetään sinä "tekojen ja käytöksen kautta tulleena kunnioituksena", jota siis pedofiilejä tai Hitleriä tai vainoojapellejä...tms. kohtaan normi-ihmisillä ei ole.

On turha musta siksi seata "sielun kunnioittamista" kunnioituskeskusteluun kun todnäk kuitenki puhutaan tästä "tekojen kutta tulevasta tai tulemattomasta kunnioituksesta".

Tosin emmä oikeasti itse tiedä miten paljon mä kunnioittaisin minkään pedofiilin sieluakaan jos mullolis lapsia ja joutuisivat uhreiksi, taitaisin toivottaa "tervemenoa Guantanamoon".

24. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    no en minäkään heist'pidä he ovat jopa sithejä pahempia ymmärrän näkjökantasi kuten sanoin he ovat kadottaneet sieluyhteyden ja ja jotku myyneet sielunsa paholaiselle pahimmat jotku langenneeyt myös sielun osalta osin . mutta on monia jotka ei ole langenneet . mutta ovat sielu yjhteyden kadottaneet ja menettäneet omantuntonsa . Tämmöidsi'ä on myös monet demonien voimien alaisuuuteen joutuneet toisilla se näkyy silmien värissä jopa kuten eräällä ex tyttöystävällä. joka ole ennen pimeyden läheytiläs

25. Quak Vierailija

No, jos se näyttää ankalta, vaakkuu kuin ankka ja kävelee kuin ankka, niin eiköhän se ole ankka.

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri