Mua jännittää, töistä soitettiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meritähti

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
3 722
0
36
Tampere
Pitää mennä huomenna käymään haastattelussa/palkkaneuvottelussa, kun mulle tarjottaisiin muuta työtä nykyisen tilalle.

Oon vielä äippälomalla ja töihin palaamassa lokakuun puolivälissä mutta pitäisi jo ensi viikolla alkaa kouluttautumaan ja tehdä välillä muutamia päiviä töitä jos tuohon duuniin menen... hiukka lyhyt varoitusaika kyllä kun jonkun pitää sitten tyttöä katsoa. Ajatukset ihan sekaisin nyt...

Hui kun mua jännittää, mä olen kyllä odottanut että ylenisin mutta en nyt ole ajatellut että mulle äippälomalla soiteltaisiin ja ylennystä tarjottaisiin.
Appuva, toivottakaa onnea sinne haastatteluun!

:flower:
onnea kovasti..
ihan sydäntä kylmää lukeakin kyllä.
varmasti sulla on pahin "seula" kyllä takanapäin, että siinä mielessä voi osittain mennä jännitys hukkaankin. kun ovat oikein pyytäneet, niin se on se paras meriitti kenelle hyvänsä.

Kiitos. Onneksi ei tarvitse kauaa jännittää, kun kerran koulutuskin alkaisi jo ensi viikolla.
Ja huomenna on muutenkin viisaampi kun työnkuva ja palkkaus selviää paremmin.

Sekin mietityttää että onko se sit ihan mun hommaa kuitenkaan olla hallinnon puolella, kun oon tottunut siihen ihanaan vilinään ja käytännön hommiin...harkinta-aikaa ei pahemmin ole jos paikkaa tarjotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Alkuperäinen kirjoittaja koju:
Onnea haastatteluun! Älä myy itseäsi liian halvalla! :D

Kiitos.

Oon yrittänyt pääni puhki miettiä mikä olisi hyvä palkkatoive...
Koitan googletella jotain haitaria, mutta tavallaan toivon että sieltä päin ensin heitettäisiin jotain ehdotusta.

Mutta muista että arvonsatuntevalla työntekijällä on esittää palkkatoive! =)
Ja hurjasti Onnea! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TES on hyvä pohja varsinkin jos tehtävänkuva muuttuu sen verran että saa aloittaa aika alusta.

Joo olisi, mutta alan tes ei oikein sano mitään ylempien toimihenkilöiden/johdon palkkauksesta, kuin että sovitaan tapauskohtaisesti työn luonteen mukaan ja diipa daapa daa...

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Tietäiskö sun liittosi jotain tuosta palkkauksesta? Siis siitä, että minkälaista palkkaa sun tulevalla työnkuvallasi yleensä maksetaan.

Tätä en tullut ajatelleeksi ollenkaan, voisin kyllä vaikka soittaa ja kysäistä, jos en netistä löydä apuja. Kiitos vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Onnea! :) :flower:

Kiitos :D

Ja enään en epäröi yhtään onko toi mun luonteelle sopivaa hommaa. Tuntuu että palaset loksahti tosi hyvin kohdalleen.

Ihaninta tässä on se, että mulla on jatkossa taas kollegoita lähellä, eikä pelkkiä alaisia. Aikaisemmin lähimmätkin kollegat on olleet eri kaupungissa. Ihan huippua, kun on työkavereita, joiden kanssa ei tarvitse niin paljon miettiä mistä voi puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Kiitos :D

Ja enään en epäröi yhtään onko toi mun luonteelle sopivaa hommaa. Tuntuu että palaset loksahti tosi hyvin kohdalleen.

Ihaninta tässä on se, että mulla on jatkossa taas kollegoita lähellä, eikä pelkkiä alaisia. Aikaisemmin lähimmätkin kollegat on olleet eri kaupungissa. Ihan huippua, kun on työkavereita, joiden kanssa ei tarvitse niin paljon miettiä mistä voi puhua.

Mieluisa työ on kyllä hieno juttu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mieluisa työ on kyllä hieno juttu :)

On! Oon niin intoa täynnä, etten muista koska viimeksi. Ihana tunne. Oikein odotan torstaita kun meen koulutukseen, vaikken ihan vielä tyttöä hoitoon laitakaan.
Syksymmällä vasta töihin, mutta koulutus jo nyt silloin tällöin.

Yhteistyössä