Mua jännittää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaja

Vieras
Mulla on huomenna työhaastattelu....

Olen ollu nyt kohta 4 vuotta kotona lasten kanssa.... Tää olis tosi kiva paikka ja yllätyin jo kun pääsin haastatteluun....

Mutta nyt pelkään, että olen liian ylipukeutunut haastatteluun, mietin jo valmiiksi että mitä mä puen päälle jos saan paikan, kun mulla ei ole mitään....
ja pelottaa että pitävät mua lihavana (koko 42/44).... tullut painoa 20kiloa kotiäitin uralla, olen jo 7kg tiputtanut, mutta eihän ne sitä tiedä....

Mua ahdistaa ja pelottaa ja jännittää mutta repeän riemusta samaan aikaan!!!

Kiitos tsemppauksesta :)

Ei mulla mikään hirveä pakko rako ole mennä töihin, mutta tää olisi tosiaan hirmu kiva paikka ja nyt kun vapaa paikka auki, niin kokeillaan nyt onnea :)

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Minäkin olen hirmu jännittäjä, tuollanen tilanne sais minut varmaan paniikkiin.

Eiköhän se varmaan hyvin mene, ja toivottavasti huomaavat myös sen innostuksen...Onnea haastatteluun :flower:

Kiito sullekkin :) Kyllä se tänään alkuhaastattelun jälkeen puhelimessa sanoi, että vaikutat tosi pirtältä ja iloiselta, mutta pelkään että nytkun näkevät livenä niin jattelavat että ei tollaista norsua meille... :ashamed:

Ja toinen mikä mulla on, niin sitten ku hermostun alan papattamaan ja jatkan ja jatkan ja jatkan.... mutta se on kuulemma vaan hyvä, että juttua riittää, on kuitenkin asiakaspalvelu ala :D

Yhteistyössä