P
Paha olla
Vieras
Jostain syystä yksi ihminen on ottanut mut silmätikukseen ja nyt sitten levittelee musta keksimiään juttuja. Haukkuu mua muille ja on nyt sitten saanut ilmeisesti osan työporukasta "puolelleen". Tämä kiusaaja nälvii mua muiden kuullen, pompottaa ja ilkeilee. Välillä muistaa kertoa mulle, miten "kaikki muutkin on susta tätä mieltä". Mua ei oteta juttuihin mukaan, jos kysyn jostain mistä kaikki puhuu, ne vaan sanoo että "ei mitään". Jopa mun poissaolot on tuolla kaikkien puheissa "lusmuilua", vaikka mulla on jokaisesta sairaslomalappu hankittuna. Enkä todellakaan ole ollut pois turhaan, vaikka kieltämättä on kyllä tehnyt mieli.
Tänään oli taas niin vaikeaa olla töissä, itkin yksin varastossa enkä mennyt edes syömään samaan aikaan muiden kanssa. Musta tuntuu ihan hirveältä, luulin että olen pidetty ja kiva työkaveri, mutta ilmeisesti suurin osa inhoaa mua. Mä olin jo aivan valmis lähtemään suoraan työterveyslääkärille itkemään, mutta sain purtua hammasta että selvisin työpäivän loppuun.
Mulla on ihan hirveän paha olla. Miten tästä selviää? Toista työpaikkaa olen katsellut jo pitkään, mutta kiven alla tuntuvat olevan.
Ja niin, pomot kyllä tietää, mutta mikään ei muutu.
Tänään oli taas niin vaikeaa olla töissä, itkin yksin varastossa enkä mennyt edes syömään samaan aikaan muiden kanssa. Musta tuntuu ihan hirveältä, luulin että olen pidetty ja kiva työkaveri, mutta ilmeisesti suurin osa inhoaa mua. Mä olin jo aivan valmis lähtemään suoraan työterveyslääkärille itkemään, mutta sain purtua hammasta että selvisin työpäivän loppuun.
Mulla on ihan hirveän paha olla. Miten tästä selviää? Toista työpaikkaa olen katsellut jo pitkään, mutta kiven alla tuntuvat olevan.
Ja niin, pomot kyllä tietää, mutta mikään ei muutu.