mua kyllä vähän huvittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja persuksiin ammuttu karhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

persuksiin ammuttu karhu

Vieras
kaikki ne, jotka silmät ja suut suurina kertoo että meidän vappuna(kin) juodaan vaan vettä ja maitoa. ei mitään turhia mehuja tai limukoita, simasta nyt hyi olkoon puhumattakaan. tai herranjumala, jos perheen aikuiset meinaa ottaa lasin kuohuviiniä.
ja sokerimunkit, no way, meillä sitä syödään kotikasvatetuilla yrteillä maustettuun luomukermaviiliin dipattuja porkkanoita, kukkakaaleja ja kurkkuja.

ei siis sillä, ettäkö se ois joku pakkojutttu jotenkin vappua juhlia, mutta kun sit sellaiset tunnutaan suorastaan ristiinnaulittavan, jotka sitä haluaa kevättä juhlistaa sokeriövereillä ja turhilla serpentiini- ja ilmapalloturhakkeilla ja tehdä ja syödä vuorellisen munkkeja siman kanssa ja korvata lounaan nakeilla ja kaupan perunasalaatilla ja ottaa jälkkäriksi lasin kuohuvaa.

jokainen tavallaan, mutta älkää pliis tuomitko kaikkea heti yhdeltä istumalta puolin taikka toisin. kukkakaalinpureksijat syököön tavallaan ja munkkivuoren tuhoajat omalla tavallaan ;) :D

Tuota mistähän sinä tuollaista olet saanut päähäsi ja miksi vetää herneet nenään toisten kukkakaalin syönnistä?

Mä kanssa ihmettelen :D

En ole kuullut yhdeltäkään mitään arvosteluja siitä jos vappuna tykkää mussutella vähän sitä sun tätä :p Oi nam. Mussutella.......herkkuja.......voi hitto mulla on jonkin luokan ongelma ruuan ja herkkujen kanssa.... :laugh: ........Niitä on aina liian vähän!

No joo.. Nykyään on kai tapana aikuisten ihmisten sanoa ruokaa paskaksi, roskaksi, myrkyksi ym. En väitä että munkit on terveellisiä, mutta.. itse syön, ja on hieman ärsyttävää kuulla yököttelyä ja että ovat suorastaan paskaa.

En minäkään ole törmännyt koskaan. Yksi tuttu on kasvissyöjä, mutta heidän perheessään syödään silti sokerimunkkeja ja karkkeja vappuna.

Ap taitaa olla itse sekasyöjä, mutta liikkuu silti tiukoissa luomuvegaanipiireissä ja se on vähän paha yhtälö.

facebookissa törmäsin... ja ei mua haittaa toisten kukkakaalin syönti, mutta kun niitä sen pureskelijoita tuntuu suorastaan häiritsevän meidän munkkivuori, siksi siihen puutuin ja sitä kritisoin. kommentoidaan turhista kaloreista ja terveellisyydestä ja siitä että juhlakausinakin pitäs muistaa terveellisyys. ihan kun nyt 1 päivä kaatais terveyden. ja vaikka kaataiskin, niin eihän se meidän syöminen niiden toisten terveyttä kaada :D

Mä kanssa ihmettelen :D

En ole kuullut yhdeltäkään mitään arvosteluja siitä jos vappuna tykkää mussutella vähän sitä sun tätä :p Oi nam. Mussutella.......herkkuja.......voi hitto mulla on jonkin luokan ongelma ruuan ja herkkujen kanssa.... :laugh: ........Niitä on aina liian vähän!

uuh, olet ihminen minun makuun. Sima on kylmässä odottamassa töistä pääsyä ja mies hakee munkkeja kotimatkalla :)

[QUOTE="eka";26172894]facebookissa törmäsin... ja ei mua haittaa toisten kukkakaalin syönti, mutta kun niitä sen pureskelijoita tuntuu suorastaan häiritsevän meidän munkkivuori, siksi siihen puutuin ja sitä kritisoin. kommentoidaan turhista kaloreista ja terveellisyydestä ja siitä että juhlakausinakin pitäs muistaa terveellisyys. ihan kun nyt 1 päivä kaatais terveyden. ja vaikka kaataiskin, niin eihän se meidän syöminen niiden toisten terveyttä kaada :D[/QUOTE]

En ole tuollaiseen törmännyt. Suoraan sanottuna kuulostaa vähän oudolta. Ilmeisesti heidän pitää jollain päästä pätemään. Mun tuttavat haluaa onneks nauttia vapusta, eikä kitistä toisten menusta.

No jaa, jokainen tavallaan..Ei meilläkään syödä munkkeja tai juoda limpparia tms..Illalla saatan kyllä ottaa lasin punaviiniä, mut siin kai se..Mutta eipä mulla ole mitää tarvetta asiasta mitää numeroa tehdä ja ymmärrän hyvin et toiset viettää vappua toisella tavalla..Meillä nyt on vaan tilanne muutenkin vähän hankala ja vappu fiilikset ihan kadoksissa..

Yhteistyössä