Mua kyllästyttää

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja ikävä kyllä lapsesikin oppivat nyt tuollaisen käytöksen :(
Mä en oo koskaan tajunnut miksi lasten menot ovat vain naisen menoja?
Miksei isä voi osallistua lapsen vaatekuluihin yms?

Jos toinen ei tajua, niin en mä kyllä ruinaakaan. Että onko sit osin mun syytäkin? Ei vaan anna luonto periks jatkuvasti pyydellä, että voisitko, viittisitkö, kun pitäs kumminkin olla melko itsestäänselviä asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
:headwall: Siis missä tuollaisia idiootteja kasvaa? Ja miten te huolitte niitä miehiksenne? Ja suostutte tekemään kaiken? Tiedän, sama virsi taas, mutku mä en voi ymmärtää...

No sanotaanko vaikka niin, että silloin kun oltiin kaksin, hommat jakaantu paljon paremmin. Mies esim. auttoi siivouksessa ja siivosi jopa oma-aloitteisesti. Vaan nyt kun on lapsia siunaantunut ja oma talo ja velkaa, niin eipä enää nappaakaan... Että en tiiä missä tienhaarassa on lähteny vikasuuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
:hug:
Mä aina ihmettelen miehiä, jotka ei osallistu mihinkään kotitöihin... Kuinka he voivat olla niin sydänmettömiä, ajattelemattomia, itsekkäitä jne.? Jos toista ihmistä rakastaa niin luulis, että auttais ihan vaan jo rakkaudesta? :/
Tai sitten mä oon vaan tosi naivi :|

:attn: Voisitko sä oikeesti vedota jotenkin noihin mainitsemiini asioihin? Saisitko jotenkin miestäsi ymmärtämään? Koitat voittaa sympatiat puolelles ja kertoa selkeästi ja rauhallisesti siitä, miltä susta tuntuu, minkälaisessa tilanteessa sinä joudut olemaan jne. Kai miehelläsikin joitain tunteita on?! Jos toisesta yhtään välitää.... :/

Mä aina ihmettelen miehiä, jotka ei osallistu mihinkään kotitöihin... Kuinka he voivat olla niin sydänmettömiä, ajattelemattomia, itsekkäitä jne.? Jos toista ihmistä rakastaa niin luulis, että auttais ihan vaan jo rakkaudesta? :/

:attn: Voisitko sä oikeesti vedota jotenkin noihin mainitsemiini asioihin? Saisitko jotenkin miestäsi ymmärtämään? Koitat voittaa sympatiat puolelles ja kertoa selkeästi ja rauhallisesti siitä, miltä susta tuntuu, minkälaisessa tilanteessa sinä joudut olemaan jne. Kai miehelläsikin joitain tunteita on?! Jos toisesta yhtään välitää.... :/

Ei se mua rakastakaan. Se ei oo vissiin ikinä sitä sanonu. Liekö kellekään. Kuulemma tykkää...joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Ei se mua rakastakaan. Se ei oo vissiin ikinä sitä sanonu. Liekö kellekään. Kuulemma tykkää...joskus.

:o :(
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ethän sä koskaan ole yrittäny "kouluttaa" tuota ukkoas?

No jos toinen ei halua muuttua puhumalla eikä huutamalla, niin... Ja kun on ikänsä tottunu kaiken haluamansa saamaan, kiitos anopin :kieh: Ja jos ei tee pyytämättä eikä pyytämällä, niin jonkun kai se on tehtävä?

meillä on ihan sama juttu... tuntuu et ukolle on omat tarpeet aina ensin ja sit tullaan me muut. kiitos anopin, edelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
:headwall: Siis missä tuollaisia idiootteja kasvaa? Ja miten te huolitte niitä miehiksenne? Ja suostutte tekemään kaiken? Tiedän, sama virsi taas, mutku mä en voi ymmärtää...

No sanotaanko vaikka niin, että silloin kun oltiin kaksin, hommat jakaantu paljon paremmin. Mies esim. auttoi siivouksessa ja siivosi jopa oma-aloitteisesti. Vaan nyt kun on lapsia siunaantunut ja oma talo ja velkaa, niin eipä enää nappaakaan... Että en tiiä missä tienhaarassa on lähteny vikasuuntaan.

aivan sama juttu täällä! kun oli yks lapsi niin ukko tarttu vielä joskus imuriin mutta nyt 4 lapsen jälkeen.... ei sitten millään!

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Luin nyt nämä ketjun loput vastaukset ja sinun kommenttisi.Mikä on teidän yhteiselon kantava voima? Mikä teidät pitää yhdessä ja perheenä?! :o

Emmä tiiä. Yhteinen asuntolaina ja lapset kai. Ja onhan meillä joskus välillä ihan kivaakin. Silloin kun miestä sattuu huvittamaan ja jaksaa...

Yhteistyössä