mua niiiin suututtaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiituli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiituli

Jäsen
08.06.2004
653
0
16
kun käytiin tänään sairaalassa, ja lääkäri totes että, lapsi on parantunut maito-allergiasta, vaikka EI OLE. Totes vaan et on liian vähän oireita, ihottuma ja vatsa TODELLA kovalla, mutta ei riitä, kun alotettiin altistus ensin 2vko sitten, oireita oli paljon, mutta nyt kun jouduttiin rotaviruksen jälkeen alottaa uudestaan, oireita ei ollu niin paljon, niin nyt on tyttö muka terve, joten maitoa vaan vaikka kakkaamaan ei pysty, mutta lääkäri sano että lääkkeitä vaan, et kakka tulee, vaikka edes aikuinen ei saa käyttää kauaa ummetuslääkkeitä, niin mun pitäis antaa 1v6kk ilmeisesti vuosia joka päivä, koska siitä ei parannu, jos koko ajan annetaanmaitoa.LÄÄKÄRIT ON IDIOOTTEJA. :kieh: :o

Meillä kanssa kävi noin yhden kerran että tytön ollessa puoli vuotias lääkäri oli sitä mieltä ettei mitään maitoallergiaa lapsella ylipäänsä ole ollutkaan. Allergia oli todettu altistustestein vauvan ollessa kaksi kuukautta.
Kontrollikäynnillä tuli käskyaloittaa kaupan korvike
ja niinhän minä tein :ashamed: . Tuloksena pikainen lähtö sairaalaan kun tuli niin rajut reaktiot maitoon. Sen jälkeen ei ole lääkärit epäilleet maitoallergian todenperäisyyttä... :whistle: selvennykseksi että lääkäri oli sitä mieltä että suolisto-oireinen maitoallergia on NIIIIN harvinaista ettei se sitä voi olla... :headwall:

Yhteistyössä