Mua niin KYRSII!!! Anopista jupinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
8kk ikäinen vauvani oli tänään mieheni äidillä hoidossa. kun menimme hakemaan poikaa, oli anoppi häntä juuri syöttämässä ja satuin juuri näkemään että hän laittoi lusikan ensin omaan suuhun ja sitten poikani suuhun! Minun pisti NIIN VIHAKSI!!! Itse olen ollut niin varovainen tuon asian kanssa, kun haluaisin parhaan kykyni mukaan välttää pojan hampaiden reikiintymisen, mutta nythän se on myöhäistä kun anoppi syö samalla lusikalla..HELVETIN HELVETTI!!! Sitten äitiä hammaslääkärit syyttelevät lapsen hampaiden reikiintymisestä!

No satuitko mainitsemaan anopille, että niin ei sais tehdä? Kun heidän lastensa ollessa pieniä ei tuollasia ollut kielletty, tutitkin äidit putsasivat omalla suullaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No onko sillä anopilla reikiä? Olitko sanonut asiasta etukäteen?

No ihan varmasti on reikiä.. ja kyllä olen asiasta sanonut hänelle aikaisemminkin kun olen huomannut hänen kokeilevan ruoan lämpötilaa omaan huuleensa. Itse laitan aina lusikasta vähän kämmenelle ja sitten vasta maistan, en koskaan ole käyttänyt samaa lusikkaa vauvani kanssa

:headwall: ei oo anopin nuoruudessa puhuttu tollasista asioista. Mites kuvittelet sen tietävän jos et asioita kerro ja toista. Ja voi mennä siltikin ihan tosta vaan suuhun se lusikka, kun ei ole rutiinia tuo syöttäminen.

Inhottavaa. Itsekin olen ollut tarkkana tuon asian kanssa ja en yleensäkään halua lapseni suuhun anopin kuolaa. Mulla ei koskaan ole ollut reikiä ja se on ollut niin mukavaa, että toivon samaa lapselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
:headwall: ei oo anopin nuoruudessa puhuttu tollasista asioista. Mites kuvittelet sen tietävän jos et asioita kerro ja toista. Ja voi mennä siltikin ihan tosta vaan suuhun se lusikka, kun ei ole rutiinia tuo syöttäminen.

no kun minä olen asiasta sanonut hänelle. Poika on paljon ollut hänen luonaan hoidossa joten varmaan on joka kerta tehnyt tuota kun minun silmäni on välttänyt.

meillä oli sama juttu kun muksu pieni, annettiin pusuja suulle, siis silloinen anoppi, lusikkaa ensin omaan ja sittne muksun suuhun. sitten ku ikää tuli enemmän annettiin karkkia ja muuta vaikka kielsin ja valehtelin että lääkäri kieltänyt kun hampaat niin huonossa kunnossa.
muksu oli huono antamaan pestä hampaitainä vuoden - vuosi ja 3kk iässä käytännössä ei pesty ollenkaan. nyt tuloksena on 1 reikä ja tällä äidillä maailman huonoin mieli asiasta. minkäs minä sille teen kun minua ei uskottu.:(

Alkuperäinen kirjoittaja Perri:
Inhottavaa. Itsekin olen ollut tarkkana tuon asian kanssa ja en yleensäkään halua lapseni suuhun anopin kuolaa. Mulla ei koskaan ole ollut reikiä ja se on ollut niin mukavaa, että toivon samaa lapselleni.

Kiitos! Vihdoinkin joku joka ymmärtää! Itselläni on aina ollut huonot hampaat..ilmeisesti vanhempani ovat juuri tehneet tuota että samaa lusikkaa ovat käyttäneet joten en todellekaan halua lapselleni samaa kohtaloa, mutta nyt se taitaa olla jo myöhäistä. Helvetti että suututtaa!

Minun ex-anoppi teki juuri samaa kun lapseni oli pieni.Ei kuulemma muuten osaa arvioida onko tarpeeksi lämmintä,ei mikään kämmenselkä kuulemma sitä tuntemusta kerro plääh
Ja syitä löytyi vaikka kuinka:( anopilla erittäin rikäset hampaat ja hän vain nauroi minun valituksilleni.
Sitten vielä ihmetteli kun en antanut lasta yökylään

Yhteistyössä