Mua niin vituttaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton tapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton tapaus

Vieras
Ettei mies kiinnitä muhun mitään huomiota, vahtaa vaan aina elokuvia tietokoneeltaan! Sen takia ollaan riidelty jo vuosia ja erottukin. Mutta silti haluaisin jatkaa yhdessä, mutten voi tietää mitä hän haluaa koska en saa yhtään vastauksia! Miksi siis olen vihainen? Eikö se ole aika selvää?? Kaipaan huomiota mitä en saa...

Varma keino on hankkia vähän niinkuin huomaamatta ja vahingossa sitä huomiota muualta, enkä tarkoita pettämistä. Useimmille miehille, jotka pitää naistaan itsestäänselvyytenä auttaa se, kun joku muu mies kiinnostuu ;)

Niin ehkä mutten halua ketään muuta lähteä etsimään. Loukkaa niin paljon ettei mun seura kiinnosta, vaikka olen pitkän aikaa koettanut kestää yksinjäämistä. Kärsin läheisriippuvuudesta

Niin no tuo läheisriippuvuus on asia, joka on sinun itsesi hoidettava kuntoon. Siihen ei toinen ihminen voi eikä oikein tarvii voidakaan mitään.
En tarkoittanut, että lähtisit ketään muuta tai uutta etsimään vaan. Koitat järjestää kätevästi tilanteen miehen eteen, jossa huomaa, että sulla on kysyntää kyllä muualla, ellei miestä kiinnosta. Itse tein noin aikoinaan ja hyvin tehosi! Mitään väärää en tehnyt tai pettämiseen viittaavaakaan. Mies muistaa sen silti tänä päivänäkin, nyt jo tosin ex-mies, mutta muista syistä.
Pieni herättely on paikallaan kun aletaan pitämään itsestäänselvyytenä suhteessa.

Ei se ainakaan sillä muutu, että istuu vierellä mököttämässä tai ruikuttamassa. Jos toinen haluaa olla omissa oloissaan, niin et sä sitä voi pakottaa muuhun. Keksi itse jotain omia juttuja ja vietä aikaa niiden parissa. Tai lähde ulos johonkin harrastuksiin tms. Mies saattaa havahtua siihen, ettet enää olekaan odottamassa hänen seuraansa ja tilanne voi edes vähän kääntyä.

Yhteistyössä