Mua oikeesti pelottaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanihousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että venäjä pelastaisi meidän sekoomuksen hallinnolta joka sortaa köyhiä. Venäläisillä on aina ollut parempi oikeudentaju ( suomalaisten mielestä ei, koska täällä vihataan venäläisiä ) Ja itse olen puoliksi venäläinen joten minulle se sopisi oikein hyvin. Miksi se usa on niin hyvä suomalaisten mielestä ja venäläiset pahoja, vaikka asia on just toisin päin, jenkit on sikoja! Venäläiset on tunteellisia ja mukavia ihmisiä, näin se vain on.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä sitten?;29963613:
että venäjä pelastaisi meidän sekoomuksen hallinnolta joka sortaa köyhiä. Venäläisillä on aina ollut parempi oikeudentaju ( suomalaisten mielestä ei, koska täällä vihataan venäläisiä ) Ja itse olen puoliksi venäläinen joten minulle se sopisi oikein hyvin. Miksi se usa on niin hyvä suomalaisten mielestä ja venäläiset pahoja, vaikka asia on just toisin päin, jenkit on sikoja! Venäläiset on tunteellisia ja mukavia ihmisiä, näin se vain on.

Siis että mitä???
Taitaa sulla olla historia vielä vähän hakusessa? Oletko kuullut esim. talvisodasta?
Vittu mikä tampio...

Jos Putinilla on pitkän tähtäimen suunnitelmissa suursota ja isot aluelaajennukset lännessä, niin tuskin se niitä ainakaan vielä vajaaseen kymmeneen vuoteen on laittamassa toteutukseen. Ensin pitää saada armeijan modernisointi hoidettua.

Jos Putinilla on pitkän tähtäimen suunnitelmissa suursota ja isot aluelaajennukset lännessä, niin tuskin se niitä ainakaan vielä vajaaseen kymmeneen vuoteen on laittamassa toteutukseen. Ensin pitää saada armeijan modernisointi hoidettua.

Sotilaiden kunto pitää myös saada kohdalleen! Venäjällä on astumassa voimaan edistyksellisyydellään hämmentävät tupakkakiellot. Suomella on mennyt kymmeniä vuosia saada aikaan sama mikä Venäjällä tulee alunperin huonoista lähtökohdista voimaan melkein salamana kirkkaalta taivaalta.

Kaikki, tapahtumat jääkiekosta lähtien enteilee välien kiristymistä. Nauraa ja vähätellä voi, mutta historia osoittaa meille miten tapahtumat voivat eskaloitua, etenkin kun kyseessä on suuruudenhullu, jonkinlaista alemmuuskompleksia aina vain poteva, epäluotettava Venäjä.

Älä pelkää, ei siihen ole aihetta. Viimeaikainen median uutisointi on poliittista peliä ja yleisen mielipiteen muokkausta Nato-myönteiseksi. Ilmeisesti isot herrat ovat päättäneet viedä Suomen Natoon, ja nyt pohjustetaan median avustuksella tälle kansan kannatus - kun Suomi on vielä demokratia, valitettavasti - heidän mielestään. Mutta mediaa on helppo käyttää, ja ihmiset ei kyseenalaista lainkaan mitä lukevat.

Enemmän pelkäisin sinuna juuri mediaa ja sitä valtaa mitä näitä asioita ajavilla on... Venäjä ei ole Suomelle uhka, lähinnä pelottaa nämä Amerikan rikkaat pankkiirisuvut jotka haluavat orjuuttaa koko maailman heidän luomansa maailmanpankin vallan alle.

Sodankäynti ei ole enää fyysistä - se on psykologista ja poliittista.

Hirveän mukavia ne venäläiset on kaikille vähemmistöryhmille. Sananvapauskin on niin mukavaa Venäjällä.

Oligarkit ne Venäjällä vaan juhlii ja vallan kahvassa kyhnyää, eli jos et heihin kuulu, niin elä turhaan iloitse. Tavallinen kansa siellä elää sellaisessa köyhyydessä, että et tiedäkään, jos et ole nähnyt. Vielä pahempi on siellä olla, jos ei ole etninen venäläinen, vaan joku vähemmistökansoista. Eikä siellä demokratia ole tähän mennessä toteutunut, mikä on sitä todellista oikeudenmukaisuutta. Ei USA täydellinen ole (mikäs maa olisi), mutta paaaljon parempi kuin Venäjä, eikä tässä ole mitenkään päin kyse siitä, kummassa maassa tavalliset kansalaiset on kivempia, tsiisus sentään!

Yhteistyössä