K
kanihousu
Vieras
Suomen ilmasotaharjoitus ja sit tuo Venäjän joukkojen vetäytyminen Ukrainan rajoilta, että se Venäjä oikeesti on tänne hyökkäämässä seuraavaksi
!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä sitten?;29963613:että venäjä pelastaisi meidän sekoomuksen hallinnolta joka sortaa köyhiä. Venäläisillä on aina ollut parempi oikeudentaju ( suomalaisten mielestä ei, koska täällä vihataan venäläisiä ) Ja itse olen puoliksi venäläinen joten minulle se sopisi oikein hyvin. Miksi se usa on niin hyvä suomalaisten mielestä ja venäläiset pahoja, vaikka asia on just toisin päin, jenkit on sikoja! Venäläiset on tunteellisia ja mukavia ihmisiä, näin se vain on.
Jos Putinilla on pitkän tähtäimen suunnitelmissa suursota ja isot aluelaajennukset lännessä, niin tuskin se niitä ainakaan vielä vajaaseen kymmeneen vuoteen on laittamassa toteutukseen. Ensin pitää saada armeijan modernisointi hoidettua.
Eli tuo ilmasotaharjoitus ei enteile mitään ?
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä sitten?;29963613:että venäjä pelastaisi meidän sekoomuksen hallinnolta joka sortaa köyhiä. Venäläisillä on aina ollut parempi oikeudentaju ( suomalaisten mielestä ei, koska täällä vihataan venäläisiä ) Ja itse olen puoliksi venäläinen joten minulle se sopisi oikein hyvin. Miksi se usa on niin hyvä suomalaisten mielestä ja venäläiset pahoja, vaikka asia on just toisin päin, jenkit on sikoja! Venäläiset on tunteellisia ja mukavia ihmisiä, näin se vain on.
Hirveän mukavia ne venäläiset on kaikille vähemmistöryhmille. Sananvapauskin on niin mukavaa Venäjällä.