Mua pelottaa että mä kuolen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja lapsi jää täysorvoksi kun isänsä on jo kuollut.

Mulla on ollut ihmeellisiä oireita jonkun aikaa eikä oikein mikään auta, viimeksi eilen kävin lääkärissä ja sain taas yhden lääkekuurin lisää.
Nyt mun uutena oireena alaselkä alkoi sattumaan, niin kuin munuaiset polttelis.
Mä itken täällä yksin kotona ja pelkään heräänkö aamulla.

Jos ajattelee usein kuolemaa, alkaa helpostikin tuntua kaiken maailman oireita. Mitä todennäköisimmin sinulla ei ole mitään vakavaa sairautta. Helpottaisiko sinua, jos miettisit valmiiksi miten lapsen hoito voisi järjestyä jos sinä kuolisit, olisiko esim. lähisukulaisilla mahdollisuus ottaa hänet? Mikään ei tietenkään korvaa omia vanhempia, mutta lapset selviävät kyllä yleensä ihan hyvin tuollaisissakin tilanteissa.

Munuaiset ei ole alaselässä, eikä siellä ylipäätään kauheasti mitään tappavan tärkeää ole. Tottakai sua kauhistuttaa jos kerran isä on kuollu. Mutta jotain rotia siihenkin.

Sopivana annoksena tuo pelko saa sut toimimaan viisaasti ja välttämään turhia riskejä. Mutta sä olet nyt mennyt sopivuuden rajan yli. Tuu takasin! Ja sure lapsesi isättömyys rauhassa ja realistisesti.

mua lohduttaa ajatus tappavan taudin pelossa se, että 100% ihmisitä kuolee elämänsä aikana, ja jos et kuole onnettomuudessa, tulet kuolemaan johonkin sairauteen. joskus.

Minulla on ollut sama. Aloin ajattelemaan kummallisia oireita, vaikka tutkimuksissa ei löytynyt mitään.
Kävin psygologilla ja nyt elän taas normaalisti. Kannattaa kokeilla :)
Voimia !

[QUOTE="vieras";24143968]ja lapsi jää täysorvoksi kun isänsä on jo kuollut.

Mulla on ollut ihmeellisiä oireita jonkun aikaa eikä oikein mikään auta, viimeksi eilen kävin lääkärissä ja sain taas yhden lääkekuurin lisää.
Nyt mun uutena oireena alaselkä alkoi sattumaan, niin kuin munuaiset polttelis.Mä itken täällä yksin kotona ja pelkään heräänkö aamulla.[/QUOTE]

Nyt on niin kuuma että sun pitää juoda paljon. Munuaset antaa merkkejä silloin kun et ole juonut tarpeeksi, sen isommasta jutusta ei ole kyse. Älä tee itsestäsi enempää luulosairasta...

Yhteistyössä