mua pelottaa tosi paljo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettäävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettäävaan

Vieras
juu-u.. viikonpäästä olis magneetti kuvaus ku 3 kertaa vuoden aikana sumentunu näkö oikeasta silmästä.. se alkaa hiljalleen syúmenee ja hetkenpäästä kaikki on valkosta ja keskelle näkökenttää jää sellanen nuppineulan pään kokone pläntti jolla näkee.. kestää n max 5 min ja menee ohi. ei tuu pää kipiäks eikä mitään.. raskaana ku olin nii lähti 2x viime kesänä ekakerralla paistoin pihvejä ja yhtäkkiä alko sumenee ja sillon sumeni myös toisessa silmässäki mut ei yhtä pahasti ja tokakerralla maalasin terassia ja sillon sama homma.. nyt viimekerralla n 2vk sitte kampasin tukkaa ja yhtäkkiä alko sumenee ja nyt vaan oikee silmä.. ja on mulla ollu aika pitkään jo sellane kumma olo ja välillä tuntuu että korvat olis "puutunu" :( kuolenko mää :(??? haluisin kumminki nähä mun pojan kasvavan :( ei vitsi ku pelottaa ja ahdistaa :( on mulla kyllä masennusta ja ahdistustaki todettu mut ku musta tuntuu että ne johtuu siitä ku en tiiä mikä mulla on :( ja nyt pelkään että kuolen ja poika jää ilman äitiä :( :( :(

Et sä kuole, varmasti se asia selviää kun tutkitaan. Ja hyvä että sulla on se magneettikuvaus, siitä näkee jo vaikka mitä. Koita jaksaa :hug: Niin ja kirjottele tänne tuntemuksia jos vaan haluat ni koitetaan tukea sua :hug:

:hug: Älä mene asioiden edelle. Ei välttämättä ole mitään vakavaa.
Onko mietitty paniikkikohtauksen vaihtoehtoa? Se saattaa kulkea joskus käsi kädessä masennuksen ja ahdistuksen kanssa. Siinä voi tulla puutumisen tunnetta ja myös näköhäiriöitä. Näitä oli mun läheisellä, jolla on paniikkihäiriö.
Paljon voimia :)

Älä hätäile, syitä voi olla vaikka kuinka, eikä ne välttämättä ole mitään pahoja. Onko sulle tehty mitään kokeita? Tuli vaan mieleen, kun mun isällä kerran sumentu näkö yhtäkkiä, ja selvis sitten että johtuu siitä kun hänellä on sokeritauti. Voi aiheuttaa tollasia oireita joskus, vaikka lääkitys onkin kohillaan.

oon vaan nyt niin paniikissa ku on tuo poikaki ja elämä ollu aina sellasta draama ja nyt sit ku kerranki menee hyvin nii löytyis jotain :( olis niin tyypillistä meitsin tuuria :( ja oon vasta 21 :(

Yhteistyössä