Mua pikkuhiljaa alkaa ärsyttämään eräs "asiakas" jolle olen myymässä alkkareitani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkari-Pike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikkari-Pike

Vieras
Myyn siis miehille käytettyjä pikkareita. No muuten on homma sujunut oikein hyvin eikä ole ollut kenenkään kanssa mitään ongelmia, mutta nyt on tullut joku taukki vastaan.

Tämä mies tilasi alushousut ja lupasin laittaa ne postiin sitten kun rahat näkyvät tililläni. Laitoin sähköpostiin vielä tilinumeroni ja hinnan mitä haluan. No ei näkynyt rahoja vaikka odotin kolmisen päivää. Laitoin sähköpostia että ei näy rahoja. Mies vastasi, että käsitti mun lähettävän postiennakolla. No vastasin, että en suostu kuin siihen että laitan postiin kun rahat mun tilillä. No mies vastasi että se käy ja kysyi tilinumeroani. Tässä vaiheessa aloin olla jo melko tympääntynyt ja laitoin sen tilinumeron hänelle. No sitten hän laittoi viestin ja kysyi sitä summaa!!

Nyt olen odotellut jo taas useamman päivän eikä tilillä näy rahoja. Laitoin sähköpostin että ei näy rahoja joten en voi alkkareita lähettää.

Onkohan se mies vähän tyhmä? :0

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Ilmeisesti joku normaalia miestä vielä hieman yksinkertisempi tapaus...

No siltä tuntuu. Mä olen jo siinä ilmoituksessani eräillä nettisivuilla ilmoittanut lähtöhinnan ja paljonko tulee lisää per käytetty päivä sekä kerroin kuin maksun kanssa toimitaan.

Saa nähdä mitä vastaa mun sähköpostiin.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Miten jonku käytetyt hikiset pikkarit tuo "piristystä" elämään? =D Oikeesti siis hei! Jotain tasoa =D

Sitä sun pitää kysyä niiltä aviomiehiltä ja iseiltä, jotka niitä tilailevat =) Itse en koskaan ollut niin kiinnostunut, että oisin kysynyt.

No koko touhu jotenki. On varmaan melko niukassa rahat, ku tuohon suostuu X) No, toivottavasti saat tuosta oikeesti kans hyvän hinnan. Ehkä sun pitäs tehdä jotku "bimboblondiohjeet" sinne niille asiakkaille. LÄhetät siis aina vakioviestinä (tai missä myytkään, anyway) sellasen, missä aina lukee tilinro ja hinta ja kaikki. Ja joka kerta aina ne, niin ei tartte täällä ihmetellä miten ne on niin tyhmiä X)

Yhteistyössä