Mua sit ärsyttää huutonetissä myyjät, jotka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Musupulla

Aktiivinen jäsen
20.06.2009
1 384
0
36
odottaa niin kauan, että ostaja antaa ensin palautteen. :kieh:
He voisivat antaa samantien positiivisen palautteen, kun maksu näkyy tilillä (jos siis maksu suoritettu nopeasti) mutta ei, pitää odottaa että ostaja antaa palautteen ensin! Miksi? Jos ostaja antaakin neutraalin tai negan -> ei ole tyytyväinen tuotteeseen, niin myyjä voi sitten antaa samanlaisen kostopalautteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
odottaa niin kauan, että ostaja antaa ensin palautteen. :kieh:
He voisivat antaa samantien positiivisen palautteen, kun maksu näkyy tilillä (jos siis maksu suoritettu nopeasti) mutta ei, pitää odottaa että ostaja antaa palautteen ensin! Miksi? Jos ostaja antaakin neutraalin tai negan -> ei ole tyytyväinen tuotteeseen, niin myyjä voi sitten antaa samanlaisen kostopalautteen?

just samaa olen miettiny.

Näin on :(
Mullekkin kävi näin ja myyjä vieläsähköpostissa "uhkaili " että jos annan aiheettoman negan niin hänellä on jo pari juttua tutkinnassa :( Mitäköhän tarkoitti onko joku ihan poliisijuttuja nostanut huutiksen palautteista.

Mä annan aina palautteen siinä vaiheessa, kun rahat näkyy tilillä ja oon vieny tuotteen postiin. Sillon sen ainakin muistaa. Mulla on vakioviestissä kehotus ottaa munun yhteyttä epäselvyyksien selvittämiseks, oli se sitten väärinkäsitys tai tyytymättömyys tuotetta kohtaan. Pyrin olemaan kuvauksissa ja lisäkuvien kanssa tarkka, mut saattaahan niitä aiheettomia negoja silti napsahdella joskus. Neutraaleja oon nähny annettavan vaikka mitään valittamista ei oliskaan... Että jotkut ilmeisesti antaa positiivisen vaan, jos on erityisen sujuvat kaupat.

Itekään en tykkää oottaa sen enempää yhteydenottoa ku palautettakaan... Ois kiva, jos ihmiset laittas viestiä ku ovat maksaneet ja mistä pankista, niin tietäs käydä sen mukaan kattomassa. Yhteydenpito on tärkee positiivisen mielikuvan luoja.

*Muoks* Onneks en o yhtään negaa enkä edes neutraalia tähän mennessä saanu. :)

Mie menen miltei aina antamaan palautteen kun rahat näkyy tilillä :) Ja onneks olen saanut myös palautteen heti kun paketti on tullut perille ja ostaja on tyytyväinen. Mutta pystyyköhän sitä palautetta muuttamaan,esim jos ostaja ei haekkaan pakettia postista ym?

Samaa ihmettelen. Mut en jaksa välittää vaikkei joku mulle palautetta antaisikaan, itse annan kuitenkin aina.

Kerran sain negan sen takia, kun myin jonkun kesähameen, niin se ei mahtunutkaan huutajalle :O Sanoin et voisi poistaa sen tai otan yhteyttä ylläpitoon ja sit se rupes sättimään, et haukunko sitä lihavaks, et kyllä muut M-kokoiset vaatteet mahtuu hälle jne. Ylläpidon kautta sain sit palautteen sieltä pois.

juu koston antavat ja yks mies jopa soitti mun perään ja uhkaili :o vaimonsa puolesta toki. Myivät minulle m koon vaatteita jotka eivtä todellakaan olleet m kokoa, vaan yksikin paita on hyvä lapselleni, sellanen huppari :D että näin! :D Sain heiltä negan vaikka maksoin tosi tosi äkkiä,koska en suostunut vaihtamaan palautetta koska miksi olisin!

Alkuperäinen kirjoittaja Sannya:
Mie menen miltei aina antamaan palautteen kun rahat näkyy tilillä :) Ja onneks olen saanut myös palautteen heti kun paketti on tullut perille ja ostaja on tyytyväinen. Mutta pystyyköhän sitä palautetta muuttamaan,esim jos ostaja ei haekkaan pakettia postista ym?

Joo eiks sitä voi. Ainakin ennen on voinut muuttaa. Mut miksei kukaan menis hakemaan pakettia, jonka on jo maksanut..?

Ensinnäkään Huutiksessa ei ole pakko antaa minkäänlaista palautetta. Jos hyvää palautetta haluaa, niin pitää toimia sen arvoisesti. Ei kai kukaan piruuttaan siellä negoja anna hyvälle toimijalle. Turhaan valitatte.

Yhteistyössä