Mua vähän kyrsii tuo naapuri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
:kieh: :kieh:

Tää on sama naapuri kuka pikku kaljoissa ryykäs meille "naisiin". Ketjuki varmaan on jossain...
Tuli siis sisälle, kutsumatta. Kunhan vaan käveli olohuoneeseen. Ensin pyyteli tupakille pihalle, en menny, joten käveli sisälle. Maasta taivaisiin kehu kuinka nättiä meillä on ja miten mä oon nätti ja mulla on nätit lapset. Puhelimeenki vastas meillä ollessa että "Nyt en voi puhua, oon lähteny naisiin" :o Piti oikeen hermostua että lähti meiltä. Tosin tuli vielä myöhemmin roikkumaan ovelle... :/

Noh, meillä on oma sisäänkäynti ulkoa. Portaat toiseen kerrokseen ja siinä portaikossa isot ikkunat. Tämän naapurin poika rikko toisen laseista kesällä. Juhannuksen jälkeen naapuri kehu tilanneensa uuden ikkunan.
Sanoin kyllä että ei oo mikään kiire lasilla, kunhan on ikkunassa ennen ku lumi tulee...
Sitä on nyt tullu ja meijän portaat on kuulkaa liukkaat :kieh: :kieh:

Muutamaan otteeseen on naapuri tuumaillu että vaihtaa ikkunafirmaa jos ei lasi kohta tuu... No perkele, vaihtais sitte :kieh: :kieh:

Kiitos, helpotti :heart:

No ensinnäkin, pidä ovi lukossa? Ei sun tarvii ketään sun kotiis päästää naljailemaan. Ja tuosta lasista voit ihan mainita tälle äijällekin suoraan, onhan se saatava kuntoon ja pian.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No ensinnäkin, pidä ovi lukossa? Ei sun tarvii ketään sun kotiis päästää naljailemaan. Ja tuosta lasista voit ihan mainita tälle äijällekin suoraan, onhan se saatava kuntoon ja pian.

nii.. enää en oo sitä sisälle päästänykkään, mutta tuoki kävi kesällä niin että soitti ovikelloo, avasin oven, jutteli niitä näitä ja sitte paineli olohuoneeseen.
Ja ikkunasta oon sanonu niin monta kertaa :kieh:

Laita se tilaamaan se uus ikkuna siihen niin että itse seisot vieressä, ei ainakaan pääsis luistaan asiasta :kieh: Ja ens kerralla kun tulee oven taakse niin älä edes avaa. Vai onko sulla ovisilmää että näät kuka oven takana on?

Mä soitin ite jo kerran sinne ikkunafirmaan. Ovat kuulemma tulossa. Ja oon sanonu sille miehelle että vaihtakoon firmaa, mua ei kiinnosta mistä se lasi tulee, kuhan tulee.

Se mies ei oo mikään pieni. Ja tiättekö ku tulee sellanen tunne ku joku vaan kävelee teijän ohi sisälle ja sanoo "Saanks mä olla vähän röyhkee" Siinä on olo hiukankuin :o

Ovisilmää meillä ei oo, että mä en edes nää kuka sieltä on tulossa.
Jos ei sitä lasia ala kuulumaan ni soitan taloyhtiölle, että ne tilaa sen. Tuli sitte kalliimmaks naapurille tai ei.. :kieh:

Yhteistyössä