Mua vituttaa ja mä olen niin kyllästynyt etten viitsi edes puhua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Miehen piti olla huomenna kotona. Arvatkaa onko? Ei. Eikä siinä mitään että onkin töissä, jos tulisi edes ihmisten aikoihin kotiin. Eihän se ikinä tule. Ja ärsyttää, että ovat itse toivoneet pidempiä päiviä, että se lisää niiden vapaa päiviä parilla kuukaudessa.... sapettaa niin paljon että en tiedä miten päin pitäisi olla. Mun kannalta ja meidän lasten kannalta ( ja väittäisin, että jos sen työkavereiden vaimoilta/perheiltä olisi kysytty, tilanne olisi sama) olisi paljon miellyttävämpää jos isä tulisi kotiin ennen muksujen nukkumaan menoa, vaikka edes vaan yhteiselle iltapalalle ja iltapuuhiin edes ellei muuta. Muttta nää neropatit on sitten ihan yhdessä miehen logiikalla päätelleet, että on mukavampaa sitten kun saa viettää ne kolme vapaata kuussa enemmän: jos se sitten vaatiikin sen että tekee ympäripyöreitä päiviä muuten. :headwall: :headwall: Nerokasta. Kai se onkin mukavaa, kun ei tarvii ootella täällä kotona toista kotiin saapuvaksi. Tiedän että kuulostan katkeralta kotiäidiltä, vaikkei se suinkaan ole tarkoitus. Nää päivät vaan on niin pirun pitkiä yksin lasten kanssa...

Kurjaa että susta tuntuu tuolle :/

Mutta kyllä on niitäkin jotka tykkäävät enempi niistä pidemmistä yhteisistä vapaista.
Ehkä noi päätökset siellä duunisa on tehty kaikkia kuunnellen?

Mä kulun siihen porukkaan, että mua ei haitanut et mies oli pitkää päivää töissä silloin ku oli ja vastineena oli enempi kokonaista vapata. ´Tykättiin molemmat enempi siitä systeemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Mutta kyllä on niitäkin jotka tykkäävät enempi niistä pidemmistä yhteisistä vapaista.

Mä kulun siihen porukkaan, että mua ei haitanut et mies oli pitkää päivää töissä silloin ku oli ja vastineena oli enempi kokonaista vapata. ´Tykättiin molemmat enempi siitä systeemistä.

Joo, se olisi ok mullekin, noi vapaat, jos niitä edes sitten oikeasti olisi niin että niistä kerkiäisi jonkin verran nauttia. Mutta oikeasti se kolme päivää kuukauteen ei kyllä tee yhtään mitään... ei tosiaankaan, kerta niitä vapaita on normaalisti alunperin jo ihan onneton määrä. Päivä viikkoon. Ois eriasia, jos vaikka viiden päivän putken jälkeen olisi neljä kotona. Mutta ei sellaista ole ikinä. Kaksikin on hyvin, ja siitä pitäisi olla kiitollinen. Mä en jaksa olla. Tää raskaus varmaan vaikuttaa siihen että mä olen niin tyytymätön tähän tilanteeseen ja kaipaisin tänne toista kantamaan vastuuta. Normaalisti mä kyllä selviän tästä ihan hyvin. Nyt vaan en.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Joo, se olisi ok mullekin, noi vapaat, jos niitä edes sitten oikeasti olisi niin että niistä kerkiäisi jonkin verran nauttia. Mutta oikeasti se kolme päivää kuukauteen ei kyllä tee yhtään mitään... ei tosiaankaan, kerta niitä vapaita on normaalisti alunperin jo ihan onneton määrä. Päivä viikkoon. Ois eriasia, jos vaikka viiden päivän putken jälkeen olisi neljä kotona. Mutta ei sellaista ole ikinä. Kaksikin on hyvin, ja siitä pitäisi olla kiitollinen. Mä en jaksa olla. Tää raskaus varmaan vaikuttaa siihen että mä olen niin tyytymätön tähän tilanteeseen ja kaipaisin tänne toista kantamaan vastuuta. Normaalisti mä kyllä selviän tästä ihan hyvin. Nyt vaan en.

No joo..toi on aika kurja jos ei niitä vapaita sit kumminkaan oikein oo.
Mun miehellä saatto ollá viikkokin putkeen vapaata, joten kyllä siinä mutaman illan lusi itsekeen lasten kaa ihan mieluusti.

Koita jaksaa! :hug:

no kuule. mun mies on kaksi viikkoa putkeen poissa kotoa! yksin minä täälä huushollia pyöritän ja kaks muksua hoidan ja sivussa vähän vanhempianikin... sulla sentäs se ukkos yöt nukkuu vieressä! että näin.

se pitää sitten miehesi alkaa ettiä uutta duunia. semmosta, jonka työajat sopii koko perheelle. eihän siittä mitään tuu, että sä oot koko ajan tyytymätön miéhen työaikoihin. mikä koulutus miehelläs on?

mulla mies kotona mutta se vaan lukee tex willeriä päivästä toiseen ja jos pyydän ottamaan pojan ei korvaansa hetkauta. kai se on sitten että ei välitä pojasta tuon taivaallista.

Alkuperäinen kirjoittaja no kuule:
no kuule. mun mies on kaksi viikkoa putkeen poissa kotoa! yksin minä täälä huushollia pyöritän ja kaks muksua hoidan ja sivussa vähän vanhempianikin... sulla sentäs se ukkos yöt nukkuu vieressä! että näin.

Sunko vieressä se nukkuu, kun noin tarkalleen tiedät? Jos se nyt nukkuukin täällä yön tai kaksi, luuletko, että siitä on mulle silloin yöllä mitään apua...

Yhteistyössä