kävin tänään 2 tuntia 3kk ikäisen pojan kanssa kylässä, ja kysyin illalla mieheltäni et joskos mä pääsisin vähäks aikaa tuulettuun(ilman lasta), ku se taas tapansa mukaan oli koko päivän harrastamassa, (soitti mulle jossain välis et teeppä ruoka valmiiksi tunnin päästä ku hän tulee käymään kotona) se vaan totes et eiköhän se riitä jo tällepäivää, ko olin kuulema kokopäivän kylässä...Ja lähti ite taas kyläileen.... :kieh:
Se on aina meillä tämmöstä. Minä en saa koskaan käydä missään ilman poikaa, pitäs vissii olla vaan koko päivän kahdestaan pojan kanssa kotona et ukko saa mennä...
Se vetoaa siihen et se käy töissä ni sen kuuluuki päästä vapaa-ajallaan niin paljon ku haluaa, mut ku mä oon äitiyslomalla niin lapsenhoito ja kotityöt kuuluu luonnollisesti mulle 24h/7
Se on aina meillä tämmöstä. Minä en saa koskaan käydä missään ilman poikaa, pitäs vissii olla vaan koko päivän kahdestaan pojan kanssa kotona et ukko saa mennä...
Se vetoaa siihen et se käy töissä ni sen kuuluuki päästä vapaa-ajallaan niin paljon ku haluaa, mut ku mä oon äitiyslomalla niin lapsenhoito ja kotityöt kuuluu luonnollisesti mulle 24h/7