Muija soitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DICK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ai sulla kuitenki soitti. Mulla mies piti 4 päivää puhelinta kii ja tuli kotiin ja sano et mitä sä nyt raivoot,jos vähän ottaa olutta =D eikä koskaan ennen oo tehny tollasta. Mut mun miehellä onkin uus muija,et kaippa se vaikutti asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä lapsia? Jos on, niin vie hoitoon ja lähde baanalle! Täytyyhän sullakin olla mahdollisuus pitää hauskaa. Ihme muija sulla on :o

Ei oo yhteisiä lapsia, mulla on yksi lapsi mutta sekään ei ole tänä vkl meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja DICK:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä lapsia? Jos on, niin vie hoitoon ja lähde baanalle! Täytyyhän sullakin olla mahdollisuus pitää hauskaa. Ihme muija sulla on :o

Ei oo yhteisiä lapsia, mulla on yksi lapsi mutta sekään ei ole tänä vkl meillä.

No baariin sitten vaan :) Hauskaa iltaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mitääh?!?!? :o
Kivat hälle :headwall:
Lähde itsekin hurvittelemaan ja saavu vasta maanantaiaamuna kotiin :D :saint:

Katotaan nyt mitä täs tekis.

ei se kosto auta., Toinen osapuoli saa vaan siitä oikeutusta teolleen kun 'toinenkin meni ja oli'. Mutta joo, olispa sinkku vois hörhötellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:

ei se kosto auta., Toinen osapuoli saa vaan siitä oikeutusta teolleen kun 'toinenkin meni ja oli'. Mutta joo, olispa sinkku vois hörhötellä :)

Auttaa se joskus :D :whistle: :saint: Jos ei muuten, niin itselle tulee parempi olo - hetkeksi ainakin :D
No joo.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:

Ei kai sitä ole toiselta bailaaminen kielletty, jos toinen on jo vrk:n ollut. Ja vaikkei olisi ollutkaan :)

Et ole oikeesti mies. Oikeesti mies olisi jo sillon puolen päivän aikaan, kun eka kerran tätä asiaa puit lähtenyt kavereiden kanssa dokaamaan, varsinkin jos ei lapsia kuvioissa.

Yhteistyössä