Muilla levotonta yötä takana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallup

Vieras
Itsellä oli kauhea painajaisten yö!
Kääntyilin, vääntyilin ja taas uudestaan kääntyilin ja vääntyilin vaan sängyssä ja nukuin hyvin levottomasti..........................
Sitten joskus aikasin aamulla 06:05, heräsin siihen et mä oon ihan tuskan hiestä märkä...
Menin jalottelee vähäks aikaa ja otin jääkaapista mehua ja kostutin suuta ja kun pahin kuumuus oli häipyny, koitin nukkua uudestaan..
No sit sain onneks ihan levollisesti unta... mut eipä sitä levollista unta kerenny nukkua kun joku 3h ja olo on nyt sen mukanen... :(

Mistään tuu ällömpi olo kun siitä et päivän rytmitys on vähän sekasin! Kyllä sen kehossaan tuntee, ainakin minä.

Kiitos samoin, oli taas yökukkumisen aika. Yleensä kampean itteni sängystä ja alan vaan tekemään jotakin, niin ei ainakaan jää miettimään miksi ei nukuta. Siis oikeasti se auttaa seuraavanakin päivänä mielialaan. Jos ei muuta, niin hyvä olo että tuli sekin paperikasa siivottua tai ehtii lukea jotakin kirjaa tai katsoo jonkun leffan/dokumentin netistä tai vaan pohtii "suuria juttuja" ;)

Mulla on foam roller, sellainen pilatesrulla, jolla saa kehoa rentoutettua lötköttämällä sen päällä. Auttaa yön levotonta oloa.

Koeta kestää!

Jep. Nukuin suunnilleen 23.30-1.00 ja 2.30-5.00 väliset ajat. Lopun yön tuskailin kun mies pyöri ja hyöri vieressä kauheessa kuumeessa, ja vauvalle tarvi antaa tuttia. Eipä oo kauheen pirtee olo tänäänkään. Tunnin tossa makasin sohvalla koomassa, mutten voinut tietenkään nukkua.

Yhteistyössä