Muilla miehiä joilla huonot hermot ja kärttyilee helposti? Miten kestätte??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "känkkäränkkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"känkkäränkkä"

Vieras
Mulla menee itsellänikin jo hermot! Miehellä menee niin helposti hermot, että ei ole tosikaan. Esim. jos lapsi (1v) ei seiso kunnolla paikoillaan kun kuivaa pyyhkeellä niin jo sellaisesta miehellä menee hermo.. ja voitte kuvitella muutenkin tuon ikäisen kanssa että eihän se nyt millään pysy paikallaan!

Ja kun miehellä menee hermo niin tätä nykyä menee aina minullakin, ärsyttää se miehen käytös ja muiden mielialojen pilaaminen. Itselläni voi olla tosi hyvä ja iloinen mieli ja sitten tulee mies paikalle tiuskimaan pikkuasioista.

Mitä tuolle miehelle voi tehdä?? Haluan miehen jolla on lehmän hermot eikä ole pahalla päällä muusta kuin syystä!

On siinä ne hyvätkin puolensa.. että en ole ainakaan nyt eroamassa siitä! (huonoina päivinä kyllä mietin sitäkin kun ottaa tuollainen ärtyisä ukko niin päähän)

Sille kannattaa puhua; ei syyllistävästi, vaan minä-viestein ja ymmärtäen. Jos ei toimi, voi myös ärähtää kunnolla, että "vittuako kiukkuut siinä, ku pahanen kakara?!".

Meillä pätee "hyvä ruoka, parempi mieli". Miehelle pitää olla tiuhempaan ruokaa tarjolla, ku kasvaville lapsille. Muuten tulee känkkä. :D

Ei kait siinä muuta keinoa ole kuin yrittää puhua miehelle, koska muutoksen täytyy lähteä hänestä itsestään. Tietysti voisit joskus kokeilla videoida miehen räyhäämistä ja näyttää hänelle sitten rauhoituttuaan sen. ehkä itsekin huomaa, miten typerää ja lapsellista kiukuttelunsa on.

Oma mieheni on varsin lehmänhermoinen, enkä ole koskaan hänen edes nähnyt suuttuvan todenteolla. Mutta eräs sukulaismies on todellinen kiukkupussi, joka viitsii ärhennellä ihan perheensä ulkopuolisillekin. Yleensä purkaa vaan omaa pahaa oloaan, turhautuneisuuttaan...mitä lie. Ei tee mieli lähteä tämän perheen kanssa mihinkään tai edes mennä heille kylään, koska taatusti jossain vaiheessa alkaa kiukuttelu. Ensin saa lapset kuulla kunniansa ja sitten aikuisetkin, ilman mitään "oikeaa" syytä. Todella rasittavaa ja lapsellista!

juu täällä kans yks hermoheikko mies joka viimeeks tänään pilas mun hyvän päivän kiukkuumalla... Saat kaikki sympatiani. Itsekkään en ole ihan varma mitä tekis asialle...

Yhteistyössä