Muilla samanlaista "ongelmaa?" (rinnoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taatusti harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taatusti harmaa

Vieras
Eli kun aloin odottamaan vauvaamme, rinnat kasvoivat heti alussa aikamoista vauhtia. Raskausarpia tuli ihan kivasti.. noh, kun maito nousi synnytyksen jälkeen, rinnat tietysti venyivät entisestään.

Mut se ongelma: Nännit ovat kamalan suuret.. siis ei sellaset pystyt, vaan tosi laajat. Ja toinen nänni vielä suurempi kuin toinen. Se harmittaa mua.. vaikkei iso ongelma olekkaan, mutta rintojani ei voi sanoa hyvälläkään näteiksi.

Muilla samallaista "ongelmaa"? Mistä johtuu että nännipihat kasvoivat noin kamalan suuriksi ja rumiksi?:(

Alkuperäinen kirjoittaja naapero:
Varmaan kasvavat jotta huonosti näkevä vauva löytää helpommin nännille. Kasvoivat myös minulla, ja pienenivät kun lopetin imetyksen.

Siis ei se nänni kohonnut, vaan se nännipiha laajeni! Ja imetyksestä on aikaa jo reilusti yli puoli vuotta, eikä rinnat ole mitenkään palauteneet.

Eikö kellään muulla tosiaan ole vastaavaa??

Mulla on aina ollut suuret nännipihat. Se nyt vaan on kai perinnöllinen taipumus, kun on mun veljelläkin suurehkot, muihin miehiin verrattuna. Ei ne ole sen rumemmat, kuin muutkaan, vaan ne nyt vaan on vähän isommat.

kyl ne siitä varmaaan vielä pienenee! mulla kans raskausaikana kasvo nännipihat tosi paljon, ja synnytyksen jälkeisissä kuvissa ne on tosi suuret. nyt kun synnytyksestä on aikaa 10,5 kk niin on jo pienentyny normaaliks, vaikka imetän vielä