Muistaako kukaan lukeneensa... (kotiäitiys ja sosiaaliset suhteet juttu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
.. lehtijuttua niistä kuudesta naisesta, jotka olivat joltain netin keskustelupalstalta löytäneet toisensa ja päättäneet pistää hynttyyt yhteen: ensin tavanneet kerran, sitten toisen ja huomanneet että synkkasi ja kertoivat siinä jutussa niiden tavasta pitää yhteyttä: ne järjesti kahvittelu hetkiä vuorotellen kaikkien kotona, samoin päiväruokaa teki aina vuorotellen yksi koko poppoolle, ja siivoilivat yhdessä vuorotellen kaikkien koteja jne.

Ajattelin että vaihtoehtona perhekerholle tai ainaisella kahviloissa tapaamiselle tämä olisi kiva juttu itse kullekin. Mitä luulette?

Vaan voi olla ettei netistä oikeasti sellaista porukkaa löydä, tai ylipäätään kun kaikki selviävät nykyään yksinänsä. Mutta ajatuksena hauska. Kämppä täynnä lapsia ja mammat puunaamassa... :D
 

Yhteistyössä