V
vierailija
Vieras
Tuli vaan mieleen
Kun ei ole tainnut viime aikoina palstailla? sillähän taisi se nuorempi mieskin olla kiikarissa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unea:ai mä luulin et saliksista se joku muija joka kävi Paulan luona.. Eiks se ollu Pirjo-Anneli..
Alkuperäinen kirjoittaja unea:ai mä luulin et saliksista se joku muija joka kävi Paulan luona.. Eiks se ollu Pirjo-Anneli..
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja unea:ai mä luulin et saliksista se joku muija joka kävi Paulan luona.. Eiks se ollu Pirjo-Anneli..
Ei ei ei.. vaan se on paulan "salanimi" siinä Maaritin kirjassa..:saint:
muista pirjo-anneleita mä en tunnekkaa.. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja unea:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja unea:ai mä luulin et saliksista se joku muija joka kävi Paulan luona.. Eiks se ollu Pirjo-Anneli..
Ei ei ei.. vaan se on paulan "salanimi" siinä Maaritin kirjassa..:saint:
muista pirjo-anneleita mä en tunnekkaa.. :saint:
AI NIIN JOO!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin se taisi täällä palstallakin olla. Pirjo-Anneli on jonkun palstalaisen kaksoispersoona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuli vaan mieleenKun ei ole tainnut viime aikoina palstailla? sillähän taisi se nuorempi mieskin olla kiikarissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tunnustakaa pois kenen alter-ego on pirjo-anneli?????...... Tai mistäpä sitä tietää, vaikka oikea henkilö olisikin
Tule pirkkuli meitä taas tervehtimään jos satut tämän lukemaan
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viimeksi kirjautunut
07.05.2008 klo 12.59
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Muistan =) Mutta mihin ovat kadonneet Anuliina ja miehensä Esko?
Luultavasti jonkun palstalijan sivupersoonia =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä taas en näitä taida muistaa....? Ketä ovat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onkos muuten hellä alapää-pimperoa näkynyt tai pimperoista