Täällä oli sellanen ketju, jossa puhuttiin, että jos esim. kattoo kelloa, kun se näyttää esim. 22.22, niin sillon olis joku enkeli tai vastaava sillon paikalla. Löytäiskö joku mulle sitä ketjua? En nyt ite muista siitä ketjusta muuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
Miksi te kurottaudutte kaiken yliluonnollisen perään, kunhan se on jotain muuta kuin Jeesus?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
Miksi te kurottaudutte kaiken yliluonnollisen perään, kunhan se on jotain muuta kuin Jeesus?
Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
Puhuinko mä niin, etteikö se vois olla vaikka Jeesus tai Jumala? Ehkä se tuntuu lohdulliselta ajatella, että joku voisi olla suojelemassa. Esim. edesmennyt isoveljeni käy täällä kattelemassa miten me voidaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
No, kun mäkin katoin aamusti kelloa 4.44 ja mulla oli verensokerit alhaalla ja meinasin menettää tajuntani hetkeä ennen. Siitä tuli vain toi sit mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
No, kun mäkin katoin aamusti kelloa 4.44 ja mulla oli verensokerit alhaalla ja meinasin menettää tajuntani hetkeä ennen. Siitä tuli vain toi sit mieleen.
nyt en ymmärtäny ollenkaan.. mitä tuo kellonaika liittyy sun verensokeriin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi paikalla olisi silloin enkeli tai "joku"?
Puhuinko mä niin, etteikö se vois olla vaikka Jeesus tai Jumala? Ehkä se tuntuu lohdulliselta ajatella, että joku voisi olla suojelemassa. Esim. edesmennyt isoveljeni käy täällä kattelemassa miten me voidaan.
Miksi se ois just ku on joku kellonaika? Kuulostaa tosi kummalliselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Miksei vois olla?
Miksi olis?
Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Some Kind Of Biatch:Alkuperäinen kirjoittaja feger:No mie satun aika useasti katsomaan kelloa, kun se on tuon 22:22 tai joku muu vastaava numeroyhdistelmä.
nyt en ymmärtäny ollenkaan.. mitä tuo kellonaika liittyy sun verensokeriin?
Lähinnä siihen, että meinasin menettää tajuni.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Miks kellonaika ei voi olla vain sattuma?
Jotenkin me ihmiset aina etsimme asioille jotakin merkityksiä -vaikka väkisin, vaikka kaikella ei sitä vain ole.