Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Toinen tapaus josta tuomio tuli tänään. Taustaa isä alkoi pettämään lasten äitiä veljensä vaimon kanssa ja kun asia tuli julkisuuteen äiti tietysti lähti lasten kanssa ja otti eron. Isä sanoi: pidä lapset. Ero tuli voimaan mutta isä ei suostunut myymään perheen yhteistä asuntoa josta on lainaa vaan asui uuden kumppaninsa ja sen lasten kanssa asunnossa. Käräjäoikeuden istunnossa isä vannoin että on tähän päivään asti hoitanut lainan lyhennykset sekä yhtiövastikkeet. Istunnon jälkeen selvisi että maksut on maksamatta 3kk jolloin lainat kaatuivat äidin niskoille, yhteinen laina. Tämän vuoksi isä on ajanut äidin taloudelliseen ahdoinkoon.
Aluksi isä vaati kolmea vanhimpaa lasta itselleen, 4.v 6.v ja 8v, ja pienin alle 2v jäisi äidilleen. Kaksi viikkoa ennen istuntoa asia muuttui niin että isä vaatikin vain vanhinta luokseen asumaan sillä heille uusioperheeseen syntyy vauva tammikuussa.
Tänään tuli päätös, käräjäoikeus määräsi vanhimman lapsen asumaan isälleen että äiti voi rauhassa keskittyä kolmen nuorimmaisen kansa elämiseen ja isä voi viettää aikaa poikansa kanssa. Vaikka asunnossa jossa isä asuu asuukin lasten serkkuja 4kpl ei nämä lapset ole käräjäoikeuden mukaan isän huollettavia vaan lasten äiti vastaa heistä 100% jolloin isä siis voi olla 100% oman lapsensa kanssa.
Näiden jälkeen meni usko täysin oikeuteen ja että kaikki menee ok :/ Itse olen tapellut tuosta asiasta toista vuotta jonka aikana isä on luistanut tapaamisista eikä ole kertaakaan maksanut itse elareita vaan ensin ne hoiti kaupunki ja nyt kela. Saattoi olla että isä tapasi 2kk aikana lastaan 2 yötä koska ei vaan huvittanut ilmeisesti ja kaikki muu oli kivempaa
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en voi kun ihmetellä.
Tulin surulliseksi ton esikoisen puolesta joka joutuu muuttamaan. Haluaako hän?
Ja mielipiteen sun exästä tiedätkin, eestään tulee taatusti löytämään :/
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en voi kun ihmetellä.
poika itki tunnin kun äiti kertoi päätöksen, äiti anna anteeksi en halunnut tätä jne :'(
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en voi kun ihmetellä.
poika itki tunnin kun äiti kertoi päätöksen, äiti anna anteeksi en halunnut tätä jne :'(
Tämä mullakin pisti silmään.Yksi lapsi eristetään sisaruksistaan ja äidistään!HELEVETTI MITÄ HOMMAA!!!! |O :'(
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en voi kun ihmetellä.
Tämä mullakin pisti silmään.Yksi lapsi eristetään sisaruksistaan ja äidistään!HELEVETTI MITÄ HOMMAA!!!! |O :'(
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä en voi kun ihmetellä.