Muistan kun imetin kuopusta ja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nestettä kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nestettä kiitos

Vieras
aina kun vauva iski kiinni rintaan niin alkoi janottaa ihan vimmatusti. Mies aina kiikutti vesilasia viereen kun rupesin imettämään jos en itse muistanut ottaa mukaan :D
Varsinkin imetyksen alussa. Ensimmäisien viikkojen aikana.

Nyt olen raskaana 35. raskausviikolla ja huomaan juovani ihan hirmuisesti.

Nyt illan aikana on mennyt varmaan kohta litra vettä, toinen litra ananasmehua. Päivällä join pari lasillista limua ja varmaan 1½ litraa vettä.

Mistä tämä hirveä jano jo nyt johtuu?
 
No mulle on aina neuvolasta sanottu, että johtuu muka raskausajan diabeteksestä, muttei mulla ole sitä kyllä kertaakaan ollut, vaikka etenkin iltaisin ja öisin on karmea jano ollut kaikissa raskauksissa.
 

Yhteistyössä