Muistatko synnytyksessäsi olleen kätilön/löiden nimen/t?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonnari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonnari

Vieras
Tuli toisesta ketjusta mieleen, jotta onko jäänyt mieleesi se kätilö, joka oli juuri sinun synnytyksessäsi, ja varsinkin se, että jos nimi jäi mieleen, niin huonon vaiko hyvän kokemuksen vuoksi?

Juu :). Eka oli Ritva G, aivan ihana ihminen, terveisiä vaan Tyksiin :wave: . Ajankohta oli joulukuussa 2003.

Tokassa synnytyksessä oli Maria avautumisvaiheessa, ponnistusvaiheen kätilöiden nimiä en taida muistaa. Tammikuu 2006. Erittäin mukava kätilö hänkin, Tyksissä.

Esikoisen ja keskimmäisen muistan,eka oli hirvee noita-akka,toinen ihan ok,kuopus syntyi kiireellisellä sektiolla ja etunimen muistan tosi ihanasta kätilöstä joka oli valmistelemassa yms.Kaks ekaa LPKS:ssa ja kuopus OYS:ssa

Olipa sopivasti tää kysymys, nimittäin just mietin että en kyllä muista. Synnytys oli nopea ja tapahtui vuorojen vaihtuessa joten kätilö joka hoiti synnytyksen taisi ehtiä esittelemään itsensä vasta synnytyksen jälkeen ja olin siinä vaiheessa niin sekaisin nopeasta synnytyksestä ja vauvasta että ei oo mitään hajua.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Juu :). Eka oli Ritva G, aivan ihana ihminen, terveisiä vaan Tyksiin :wave: . Ajankohta oli joulukuussa 2003.

Tokassa synnytyksessä oli Maria avautumisvaiheessa, ponnistusvaiheen kätilöiden nimiä en taida muistaa. Tammikuu 2006. Erittäin mukava kätilö hänkin, Tyksissä.

Sama kätilö oli mulla 07/08. ja tykkäsin myös hänestä. Ekassa synnytyksessä ehti olemaan 3 eri kätilöä. Viimeisin sellanen, että olisin pyytänyt vaihtoon jos ois pojan synnytykseen osunut. Marja-Terttu L. nimeltään!

Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Sama kätilö oli mulla 07/08. ja tykkäsin myös hänestä. Ekassa synnytyksessä ehti olemaan 3 eri kätilöä. Viimeisin sellanen, että olisin pyytänyt vaihtoon jos ois pojan synnytykseen osunut. Marja-Terttu L. nimeltään!

Tuosta Marja-Tertusta olen kuullut paljon kielteisiä asioita :/

Mä kerkesin salissa olemaan neljän työvuoron ajan, joten siinä kerkes olemaan monta kätilöä, kaiken kaikkiaan viisi eri kätilöä hoiti ja kaksi opiskelijaa. Yhdenkään nimeä en muista! :ashamed:

Ekasta muistan nimen. Ja paikalla käynyt lastenlääkärikin jäänyt mieleen.
Toisesta synnytyksestä en muista.
Kolmannen synnytyksen kätilön muistan ulkonäöltä.
Neljäs syntyikin niin nopeasti, että pojasta kopin ottaneen kätilön näin vain pikaisesti. Synnytyssaliin mukana tullut kätilö muistuu kasvoiltaan sillain heikosti mieleen.

Yhteistyössä