Muistatteko kun kerroin, että annoin lainaksi rahaa pari kuukautta sitten,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
enkä ole saanut rahoja takaisin. Ajattelin jos vaikka olisi unohtunut tai jotain. Mainitsin asiasta ja ei todellakaan ollut unohtanut, muttei aio maksaa takaisin.

Että joo, ei pitäisi koskaan lainata, enkä aiokaan enää. Kyllä ihmetyttää miten oli pokkaa ja ihan suoraan sano ettei aio maksaa. Rahaa on kun käy ihan kokopäivätöissä.

Mulla taas on tiukkaa, mutta eipä taida häntä se kiinnostaa paskaakaan. No ei voi mitään, enempää en rahojen perään kysele.

[QUOTE="vieras";28968713]enkä ole saanut rahoja takaisin. Ajattelin jos vaikka olisi unohtunut tai jotain. Mainitsin asiasta ja ei todellakaan ollut unohtanut, muttei aio maksaa takaisin.

Että joo, ei pitäisi koskaan lainata, enkä aiokaan enää. Kyllä ihmetyttää miten oli pokkaa ja ihan suoraan sano ettei aio maksaa. Rahaa on kun käy ihan kokopäivätöissä.

Mulla taas on tiukkaa, mutta eipä taida häntä se kiinnostaa paskaakaan. No ei voi mitään, enempää en rahojen perään kysele.[/QUOTE]

kannattais kyllä.

Muistan jutun hämärästi. Minkä vuoksi ei aio maksaa? Ajatteleeko rahanlainaaja, että hän on auttanut sinua ja maksanut sinun kulujasi niin paljon, ettei hänen mielestään tarvitse maksaa rahoaja takaisin. Miten isosta summasta oli kyse? Törkeää, jos asiaan ei ole selitystä. Vaikka olisi työtönkin, niin laina pitää maksaa takaisin viimeistään sitten, kun siihen kykenee. Mutta se, että toinen sanoo, ettei aio maksaa lainaa lainkaan, kuulostaa todella oudolta.

[QUOTE="vieras";28968789]Muistan jutun hämärästi. Minkä vuoksi ei aio maksaa? Ajatteleeko rahanlainaaja, että hän on auttanut sinua ja maksanut sinun kulujasi niin paljon, ettei hänen mielestään tarvitse maksaa rahoaja takaisin. Miten isosta summasta oli kyse? Törkeää, jos asiaan ei ole selitystä. Vaikka olisi työtönkin, niin laina pitää maksaa takaisin viimeistään sitten, kun siihen kykenee. Mutta se, että toinen sanoo, ettei aio maksaa lainaa lainkaan, kuulostaa todella oudolta.[/QUOTE]

Ei voi olla kysymys, koska olen tosi monesti tarjonnut hänelle ruoat ja juomat yms. Hän ei ole koskaan minulle. Olen hänen lapselleen myös ostanut vaikka mitä, vaatteita, tavaroita ja vienyt syömään. Hän ei ole tehnyt samoin.

Kyse on 100 eurosta, jonka lainasin kun hän ei ollut vielä ehtinyt palkkaa samaan mut seuraavalla viikolla saisi. Mutta joo ei aio maksaa, sanoin asiasta aika monta kertaa mutta ei myöntynyt.

Me mieheni kanssa lainattiin 1000 ekeä, mutta lainattiin juuri sillain, et jos ei saada takaisin, ei oma talous kaadu. Ollaan satasia kans lainattu ennenkin, osa saatu takaisin, osa ei.

Me mieheni kanssa lainattiin 1000 ekeä, mutta lainattiin juuri sillain, et jos ei saada takaisin, ei oma talous kaadu. Ollaan satasia kans lainattu ennenkin, osa saatu takaisin, osa ei.

Mulla on taas tosi tarkkaa, joudun laskemaan tulot ja menot joka kuukausi. Mutta lainasin koska luotin, että saan seuraavalla viikolla ja tosiaan melkein pakko kun toisella tili nollilla.

Jouduin sitten pihistämään ruoassa, lapsi toki sai syödä normaalisti, mutta itte laihduin kaksi kiloa, normaalipainon sisällä mutta ei haittaa.

Tehtiin kaverin kanssa paperi 1000 euron lainasta. Takaisinmaksu kesti kauemmin kuin sovittiin, mutta jokaisen sentin kaveri maksoi takaisin. En lainaa kenellekään rahaa ilman sopimusta. Joskus olen ostanut jotakin (vaatetta/ruokaa) ystävälleni jos heillä ollut tiukkaa, mutta rahaa en anna.

Aivan uskomatonta, että on pokkaa tuosta noin vain varastaa toiselta ja ilmeisesti läheiseltä, jos kerran aikaisemmin olet tarjonnut kaikenmoista. Sana vain kiertämään. Jos noin röyhkeä on niin todennäköisesti on muillekin tehnyt samaa tai sitten pitää sinua torvelona, joka suostuu kaikkeen. Välit poikki ja heti ja vaikka kuinka anelisi niin ei tarvi edes katsoa päin. Törkeää.

[QUOTE="pajukko";28968887]Aivan uskomatonta, että on pokkaa tuosta noin vain varastaa toiselta ja ilmeisesti läheiseltä, jos kerran aikaisemmin olet tarjonnut kaikenmoista. Sana vain kiertämään. Jos noin röyhkeä on niin todennäköisesti on muillekin tehnyt samaa tai sitten pitää sinua torvelona, joka suostuu kaikkeen. Välit poikki ja heti ja vaikka kuinka anelisi niin ei tarvi edes katsoa päin. Törkeää.[/QUOTE]

Hän lainasi multa yhtä monen sadan euron tavaraa ja mietin saankohan sitäkään enää takaisin.

Nuo on kyllä niin ärsyttäviä... Minun entinen työkaverini on kanssa tuollainen. Hän lainailee sieltä sun täältä ja takaisinmaksu yleensä jää. Minulle hän jäi velkaa onneksi vain muutaman kympin, mutta näitä muutamia kymppejä hän on vippaillut monelta. Muutenkin sellainen pummi, joka polttaa toisten tupakat ja omasta autosta on aina bensa loppu, joten pitää kulkea muiden kyydeillä, mutta itse ei koskaan tarjoudu kyyditsemään.

[QUOTE="alkup.";28968930]Hän lainasi multa yhtä monen sadan euron tavaraa ja mietin saankohan sitäkään enää takaisin.[/QUOTE]

Et tule saamaan. Se joko myy sen tai pitää itsellään.

[QUOTE="alkup.";28968816]Ei voi olla kysymys, koska olen tosi monesti tarjonnut hänelle ruoat ja juomat yms. Hän ei ole koskaan minulle. Olen hänen lapselleen myös ostanut vaikka mitä, vaatteita, tavaroita ja vienyt syömään. Hän ei ole tehnyt samoin.

Kyse on 100 eurosta, jonka lainasin kun hän ei ollut vielä ehtinyt palkkaa samaan mut seuraavalla viikolla saisi. Mutta joo ei aio maksaa, sanoin asiasta aika monta kertaa mutta ei myöntynyt.[/QUOTE]
Todella karmea tyyppi. En haluaisi olla hänen kaltaisensa kanssa missään tekemisissä. Hänhän käyttää sinua hyväksi. Mutta jos jatkat hänen kanssaan kaveeraamista, niin tee kaikki vain omilla ehdoillasi. Tiedät, ettet voi odottaa mitään takaisin päin.

Yhteistyössä