S
sunnuntai
Vieras
muistatteko melkein sukua julkkikselle kisan oliko kiss fm radiokanavan juttu joskus? mites on teidän laita.
siis oletko melkein sukua julkkikselle
siis oletko melkein sukua julkkikselle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Ekaks tuli mieleen, että veljen vaimon sisko on joskus seurustellut Jope Ruonansuun kaverin kans...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Susa:Äitini on nuorena liftannu Kirkan kyytiin, olen siis melkein sukua Kirkalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Susa:Äitini on nuorena liftannu Kirkan kyytiin, olen siis melkein sukua Kirkalle![]()
Mä olen myöskin istunut kerran Kirkan vieressä ratikkapsäkillä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Susa:Äitini on nuorena liftannu Kirkan kyytiin, olen siis melkein sukua Kirkalle![]()
Meitähän on paljon samaa sukua, äitini sai 70-luvulla Kirkalta virkatun laukun, joten minä olen myös Kirkalle sukua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Alkuperäinen kirjoittaja Susa:Äitini on nuorena liftannu Kirkan kyytiin, olen siis melkein sukua Kirkalle![]()
Meitähän on paljon samaa sukua, äitini sai 70-luvulla Kirkalta virkatun laukun, joten minä olen myös Kirkalle sukua.![]()
Ilman muuta!Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Pitäis varmaan alkaa harkitsemaan ihan sukukokouksen pitämistä... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Tiettyjen piirien julkkikselle olen sukua. Useammallekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lasketaanko ollenkaan mukaan jos on oikeasti sukua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Olen asunut Veeti Kallion vanhempien naapurissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:No mä olen ainakin melkein sukua Rauli Badding Somerjoelle!Asuttiin lähes viereisissä taloissa mun ekat vuodet. Erään kerran ostarilla Rauli tuli hieman laitamyötäisessä vastaan ja ihasteli suureen ääneen että "pieni punatukkainen tyttö!" Olin hieman reilu vuoden ikäinen. Olisi ostanut mulle jäätelöä, mutta äiti ei antanut. :snotty: