S
sunnasanna
Vieras
...sarjassa sen pää näytteliän eli sen poliisin rooli nimi?? tony...mikä?? kun en muista ja en löydä googlettamallakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Scali? Tuo nyt tuli het ekana mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Scali? Tuo nyt tuli het ekana mieleen.
no muisti se sisko sitten oikein..kiitosss![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:kaikkea tekin muistatte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Scali? Tuo nyt tuli het ekana mieleen.
no muisti se sisko sitten oikein..kiitosss![]()
Ollos hyvä vaan...
Tuo oli tosi hyvä sarja kyllä...
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:kaikkea tekin muistatte![]()
Mä en ainakaan koskaan oo kahtonu töllöstä yhtään mitään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:aivan mahtis sarja...sama homma oli rooman seriffi ja tohtori tuli kaupunkiin...monta hyvää sarjaa -90 luvulta..
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:kaikkea tekin muistatte![]()
![]()
eikö sua oo nakitettu töihin??
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:aivan mahtis sarja...sama homma oli rooman seriffi ja tohtori tuli kaupunkiin...monta hyvää sarjaa -90 luvulta..
Sun pitää hommata maikkarin sarja niin pääset katsomaan noita. Ei varmaan mene kauaa kuin Rooman seriffikin tulee sieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:kaikkea tekin muistatte![]()
![]()
eikö sua oo nakitettu töihin??
Ei tänään... Huomena Annelissa 12-01.30![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:onneks ei enää tartte..mä en jaksas enää...kai mä oon liian vanha![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:onneks ei enää tartte..mä en jaksas enää...kai mä oon liian vanha![]()
Joo, varsinainen ikäloppu![]()
Kai mä vielä rollaattorin kanssa käyn laulattaa immeisiä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Se muuten tuli mtv+ sarja kanavalta vastaikää tai ehkä tulee vieläkikiva sarja.
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:onneks ei enää tartte..mä en jaksas enää...kai mä oon liian vanha![]()
Joo, varsinainen ikäloppu![]()
Kai mä vielä rollaattorin kanssa käyn laulattaa immeisiä![]()
![]()
juu ja vannomatta kai munkin on paras...tiiä tuota jokusen vuoden päästä![]()