Muita äitejä,joista huoli lapsesta on sietämätön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
meillä lapsi sairastellut paljon (alkoi 8kk iässä). allergiaselvittelyt kesken. tarkkailen koko ajan lasta sydän sykkyrällä. olen varma, etten halua enempää lapsia. yksinkertaisesti huoli lapsesta on niin kamala :( . tuntuu että kunhan tuon yhden saa kasvatettua aikuiseksi ja pidettyä hengissä niin olen helpottunut... mun äiti oli myös meistä ylihuolehtivainen ja hysteerinen, en tiedä voiko se periytyä...

Joo, lapsen syntymästä asti huoli on ollut sietämätöntä ja neuvola passitti minut neuvolapsykologille. Ota yhteyttä neuvolaan ennenkuin lapsi alkaa huomaamaan ylihuolehtivaisuutesi ja hysteerisuuden ja itse et jaksa enää arkiaskareitakaan kun huolet musertavat.

Ehket sitten hanki ainakaan vielä lisää. Ei ne huolet lopu koskaan! Mulla jo melkein 18v poikakin on huolen aiheena usein terveytensä takia. Saa kaikki mahdolliset flunssatkin aina

Alkuperäinen kirjoittaja Huolimutsi:
Joo, lapsen syntymästä asti huoli on ollut sietämätöntä ja neuvola passitti minut neuvolapsykologille. Ota yhteyttä neuvolaan ennenkuin lapsi alkaa huomaamaan ylihuolehtivaisuutesi ja hysteerisuuden ja itse et jaksa enää arkiaskareitakaan kun huolet musertavat.

oliko psykologista apua, minkälaista apua

Yhteistyössä