Muita äitejä joita väsyttää tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Täällä yks joka on ihan loppu. Nyt kun sais lapsivapaan viikonlopun niin antaisin vaikka oikean käteni..... huoh

Pienempi on kipeä ja vaatii veroja päivin öin. Isompi on ihan mahdoton, pistin sen makuuhuoneeseen katsomaan youtubevideoita tabletilta kun en vaan jaksa! Pienempi nukahti hetkeksi päikkäreille parvekkeelle, herää varmaan 15 minuutin kuluttua. Ruoka on uunissa ja itse voisin hautautua tähän sohvalle kolmeksi päiväksi.

Tässä yksi krooninen väsy äiti. Ja huomaan että lapset reagoi kun minä olen väsyneempi. Onko miestä kuka auttaisi, mummoja, ystävää, kummia joka tulisi vähän avuksi.?

Täältä löytyy, väsynyt jo 10kk putkeen ja siinä ajassa nukkunut peräti kaksi kokonaista yötä. Esikoinen on kolmevuotias, pienempi siis 10kk joka ei nuku pitkään päivisin eikä öisin. Nukahti aamupäivällä autossa, siksi iltapäivän päikkärit kesti hurjat 15 min. Kun ei vaan nukuta. Edes muutama tunti saati yö ilman lapsia ja valvomista tuntuu kaukaiselta kuin lottovoitto, voiko sellaista ollakaan? Kun ei asuta Suomessa niin ei ole julkisia palveluja tai muutakaan tahoa jota yhtään kiinnostaa, mies ei pärjää yksin lasten kanssa eli tässä sitä ollaan. Mieti kuitenkin kun tuntuu ettet jaksa että tilapäinen tilanne on kyseessä ja menee kyllä ohi, lapset kasvaa ja joskus vielä mekin saadaan nukkua yö ja tehdä vaikka mitä muuta :) Jaksamisia täältä kaukaa

Kiitos, jaksamista myös sinne!

En onneksi ole kroonisesti väsynyt, helpompaa mulla on kuin teillä monella muulla joten ei sinänsä pitäisi valittaa. Meillä esikoinen on 3 v ja on vaan ihan sairaan ärsyttävä uhmapää. Kaikki lähteminen, tuleminen, tai ylipäätään OLEMINEN on niin saakutin vaikeeta hällä. Pienempi on 6 kk:tta, yleensä aika helppo tapaus, mutta nyt on joku hulinakausi päällä + tuli kipeäksi.

Mies on töissä tänään ja huomenna pitkään, siksi kai tuntuukin niin raskaalta. Minulle on aina hankalaa olla yksin pitkään, jos toinen on töissä pitkiä pätkiä. Olisin surkea yh...

Mummut ja muut auttaa meitä kyllä paljon. Mutta nyt ei tietty edes kehtaa pyytää apua kun pienempi on kipeä ja isompikin nuhainen. En halua että tartutetaan ketään. Ehkä sekin ottaa päähän että oli viikonlopulle sovittuna menoa, mutta ne tietty peruuntui ja nyt täytyy yksin kykkiä täällä ja hoitaa kaikki perushoidosta viihdyttämiseen.

Jaahas sieltä se pienempi heräskin. Johan hän nukkuskin huimat 28 minuuttia! Ei muutakuin perse ylös sohvalta ja sit taas painetaan tukka putkella iltaysiin. Terppa!

Yhteistyössä