Muita alkuvuodesta synnyttäviä Kouvolan seudulta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PiuPauLiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PiuPauLiina

Uusi jäsen
26.12.2010
10
0
1
Heippa!

Onko täällä muita Kouvolan seudulla asuvia, joilla olisi la nyt alkuvuodesta (tammi-maaliskuussa esim.?).

Meille on tulossa esikoinen helmikuun alkupuolella ja olisi hauska tutustua muihin vauva-aikaan valmistautuviin samalta seudulta ja vaihtaa vähän ajatuksia ja kokemuksia.

Juu, löysin sen kyllä, mutta "kaakonkulma" tuntuu kattavan paitsi Kymenlaakson, myös Etelä-Karjalan ja kaikki koko tuolla alueella raskaana olevat eli juuri plussanneista just synnyttäneisiin, kun minusta olisi mukava löytää nimenomaan Kouvolan seudulta muita samoihin aikoihin synnyttäviä. Jos sellaisia täältä siis ylipäänsä löytyy muita...

aika hakuammuntaa on, täällä niin paljon porukkaa ympäri ämpäri. ehkä kannattais kokeilla vaikka helistimen sivuilta, siellä ainaki aiemmin ollu paikkakunnittain keskusteluja odottajille ja varmaan löytys samoilla vkoillaki olevia.

Kiva :) Mä jo ajattelinki, että kyllähän nyt näin isosta porukasta muitaki kouvolalaisia löytyy! Katotaan jos löytyis meitä löytyis vielä enemmänki...

Teille on siis Minttis jo kolmas tulossa? Onko kaks ensimmäistä syntyny KOKSissa? Näin ekakertalaisena tuntuu se matka sinne aika tosi pitkältä! Varsinki, ku Kuusaan sairaala olis tossa kivenheiton päässä! Tuntuu jotenki järjettömältä ajaa se reilu 60km, kun lähempänäki olis sairaala. Ite olen tossa Kuusaan sairaalassa 80-luvulla syntyny :)

On molemmat syntynyt Koksissa. Eka oli helpompi kun vesien menolla käynnisty eikä tullu supistuksia matkalla, mut toisella kerralla matka tuntu aika pitkältä kun olin jo tooosi kipeä siinä vaiheessa kun lähettii ajelee. Kyl joo tuntuu typerältä ajella noin kauas kun sairaala meiltä 12 km päässä..

Yhteistyössä