muita, joiden miehet pelaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
maailman ärsyttävintä peliä Wowia?! siis että voi vituttaa. ei siitä ymmärrä mitään. ei kyllä toisaalta edes kiinnosta tietää miten se toimii.. mutta miten oikeasti joku voi jaksaa monta tuntia pelata samaa paskaa.. anteeksi kiroilu mutta hermot on nyt todella kireällä. voidaan muutenkin poikaystävän kanssa nähdä pari päivää viikossa ja nytkin sitten pelannut jo pari tuntia, eilen meni reilu neljä. ja viimeistään huomenna pitäisi mennä omaan kotiin, ehkä jopa tänään. ja jos huomenna niin tänään tarvitsisi varmaan lähteä ainakin seuraksi kun herra menee ryyppäämään. vittu!

Kyllähän tuo meilläkin isäntä pelailee, mutta ei Wowia vaan Cod 2 ja 4:sta. Mulle sen pelailut ovat ok. Mutta sulta kysyisin, kun ymmärsin, että ette asu yhdessä vielä, niin kannattaako vakavampaa suhdetta miettiäkään semmoisen ihmisen kanssa, jonka tavat sua ärsyttävät? Sillä toista ei voi muuttaa ihmisenä, ja hänen tapoihinsa vaikuttaminenkin on niin kovin hankalaa.

me ollaan seurusteltu jo kuitenkin puoltoista vuotta et sillain kohtuu vakavalla pohjalla mennään. oon itse koulussa turussa ja herra asuu 50km päässä eikä ole omaa autoa niin ihan käytännön syistä ei tää yhdessä asuminen ole mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kyllähän tuo meilläkin isäntä pelailee, mutta ei Wowia vaan Cod 2 ja 4:sta. Mulle sen pelailut ovat ok. Mutta sulta kysyisin, kun ymmärsin, että ette asu yhdessä vielä, niin kannattaako vakavampaa suhdetta miettiäkään semmoisen ihmisen kanssa, jonka tavat sua ärsyttävät? Sillä toista ei voi muuttaa ihmisenä, ja hänen tapoihinsa vaikuttaminenkin on niin kovin hankalaa.

tääl yks vaimo kel mies pelaa codia :-) naureskelen lähinnä noidne ukkojen pelailuille..ovat ku pikkupojat sotaleikeissä xD

voin kertoa,että mä en ite oo ikinä kiinnostunut minkään näkösistä peleistä.sitten sain lahjaksi wow:n kuukauden kokeilun.voin sanoo,että toi peli koukuttaa helposti.ite alan pelaamaan,heti kun saan lapset nukkumaan.kyllä sitä ajankohtaa pelaamiselle saa ite päätettyä,vaikka oliskin koukussa.asiat tärkeysjärjestykseen!!!!

Mies pelasi WoW:ia joskus. Ihmettelin, miten joku voi pelata jotain ties kuinka kauan aikaa ja ärsyynnyin kyllä siitä, ettei sitä voinut keskeyttää kun olisin tarvinnut apua jne.

Sitten itse koukutuin Guild Warsiin, nyt ymmärrän. :D Pelaisin varmaan vieläkin, jos vain olisi aikaa.