Muita joiden taapero täyttää jouluaattona tai joulunaikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulun lapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joulun lapsi

Vieras
Hei!

Meillä tytöllä syntymäpäivät jouluaattona. Nyt uteliaana kyselen, kuinka te muut, joiden lapsilla syntymäpäivät joulun tienoilla, järjestätte lapsen synttäri? Pidättekö aikaisemmin/myöhemmin vai joulun yhteydessä? Entä saako yhdet vaiko kahdet lahjat?

:flower: Meidän taapero synt. 22pv, ja ei ole stressia synt. suhteen.
Järjestetään jos on terveitä ja muut terveitä :laugh:
Ja ilman partya voi tehdä jotain hauskaa, perheen kesken.

Meillä on 23.päivä synttärit. Ekana vuonna pidettiin juhlat Tapanina, viime vuonna tammikuun alussa ja niin aiotaan pitää tänä vuonnakin. Itse koen, että Joulun aikaan on paljon kaikenlaista tekemistä ja kodin laittamista joulukuntoon joten siksi en halua pitää synttäreitä silloin. Toinen syy on se, että jouluihmisenä en itsekään haluaisi mennä mihinkään kylään synttäreille jouluna. Näin olemme päättäneet jatkossakin pitää synttärit tammikuun puolella.

Mun pojalla 1-v. synttärit 23.12. En tiedä vielä, miten aiotaan pitää. Toisaalta olis kiva pitää oikeena päivänä, mutta toisaalta en haluais "velvoittaa" sukulaisia yms. tulemaan aatonaattona, kun kaikilla (ei tosin meillä) on oma joulujärjestelyhässäkkä pahimmillaan. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 21:47 Kristiina 80 kirjoitti:
Mun pojalla 1-v. synttärit 23.12. En tiedä vielä, miten aiotaan pitää. Toisaalta olis kiva pitää oikeena päivänä, mutta toisaalta en haluais "velvoittaa" sukulaisia yms. tulemaan aatonaattona, kun kaikilla (ei tosin meillä) on oma joulujärjestelyhässäkkä pahimmillaan. :/

Meillä myös kuopuksella 1v synttärit 23.12 (Veera lähettää terkkuja Kristiinan poitsulle :wave: ), aiotaan juhlia viikkoa ennen (lauantaina 16.12). Ja ehdottomasti saa erikseen joulu- ja synttärilahjat =)

Mä en halua pitää synttärijuhlia oikeana päivänä kun silloin kaikki sukulaiset ja ystävät ovat jo joulufiiliksissä ympäri Suomea. Mieluummin juhlimme synttäreitä ajan kanssa erillään joulusta. Oman lahjan annamme kuitenkin oikeana synttärinä.