Muita, joiden unelma-ammatti on kotiäiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Anteeksi nyt vain, mutta pitääskö sun saada se eka lapsi kun voit sanoa onko susta olemaan vain kotiäidiksi.

Kyllä varmasti pitäisi =) Mutta saahan nyt asioita miettiä etukäteen, ainahan voi mieli muuttua sitten tosipaikan tullen.

Jos voisin valita, tekisin jotain osapäiväistä projektihommaa siitä eteenpäin kun nuorin on 3v, täysipäiväisesti voisin mennä töihin kun nuorin menisi tokalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Anteeksi nyt vain, mutta pitääskö sun saada se eka lapsi kun voit sanoa onko susta olemaan vain kotiäidiksi.

Kyllä se lapsi vasta näyttää millinen äiti olet, ja kestääkö psyyke olla kotona. Haaveilla ja unelmoida toki voi.

:wave: Olen ollut kotiäitinä nyt 1,5v ja vähintään 3v olen vielä kotona. Jos ei ois rahasta kiinni, oisin kotona niin kauan, kun lapset asuu kotona.

Ihan mieluusti voisin tehdä töitä aina sillointällöin, mutta siten, ettei lasten tarttis mennä hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
=) Olen vielä opiskelija, joten ei hirveästi ole kokemusta vielä oman alan töistä. Ala on kyllä oikea ja toki on toivoa, että tulisi sellainen kivempi työpaikka vastaan. Mutta en kai sitten edes ole kovin urakeskeinen ihminen, työ tai ura ei ole mikään itseisarvo minulle. Ihanteellisinta olisi kai ruveta yrittäjäksi niin saisi itse valita enemmän kaikkea. =) Mutta siihenkin liittyy usein sen verran isoja taloudellisia riskejä, että voi jäädä toteuttamatta. Mutta ehkä minullekin löytyy vielä mieleistä työtä.

No luulen, että sun on vaikea sanoa vielä tulevaisuudestasi juuri mitään kun olet vasta opiskelemassa ammattiisi. Ja niitä lapsiakaan ei ole...

En ole itsekään mitenkään urakeskeinen tai kunnianhimoinen, mutta kyllä työstään ja työpaikasta voi silti kovasti pitää :)

Yhteistyössä