Muita joilla epäsosiaalinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi elämä

Vieras
Tarkoitan epäsosiaalisella sitä, ettei omia kavereita ole juuri yhtään tai niitä ei koskaan ainakaan omasta aloitteestaan näe...

Oma mieheni on juuri tällainen. Seurustelumme alussa olimme ilmeisesti sitten toisillemme kaikki kaikessa, koska mieheni ei ainakaan koskaan silloinkaan hengaillut kavereidensa kanssa. Omatkin kaverini jäivät tuolloin hetkeksi, mutta yhteyttä olemme vuosien varrella pitäneet enemmän tai vähemmän. Mutta nyt minusta on alkanut tuntua että onkohan tuolla miehelläni koskaan ollutkaan kavereita, koska ei niistä koskaan puhu eikä kenenkään kanssa tapaile. Ainoastaan harrastuksissa näkee "kavereita", mutta ei muuten vapaa-ajalla. Myös naapureiden kanssa tulee hyvin juttuun muttei muuten kuulemma kaipaa elämäänsä ystäviä - oma perhe eli minä ja lapset kuulemma riittävät.

Minusta tämä on hassua ja usein kun lähden omia kavereitani tapaamaan, saan osakseni kommenttia häneltä että "pitääkö niitä ystäviä nyt niin usein nähdä". Ja tapaan heitä ehkä kerran-pari kuukaudessa. :(

Myös jos meillä käy vieraita (eli tosi harvoin) ovat ne minun ystäviäni tai minun kautta tutustuneita lapsiperheitä. Miehen kaverit, ne ainoat ja harvat eivät enää pidä mitään yhteyttä, koska miehenikään ei koskaan heihin yhteyttä pitänyt.

Outoa??? Muita?

:wave:

Miehellä on tasan 1 kaveri, mutta he eivät soittele edes viikoittain. Tapaavat muutaman kerran vuodessa ja that´s it.

Toisaalta ei mullakaan ole kyllä aikaa/mielenkiintoa omia kavereitani juuri nähdä. Mulla on niin kiirus aina, kun on perhe ja harrastukset. Soittelen toki päivittäin kavereiden kanssa, mutta harvemmin nähdään treenien ulkopuolella.

Meillä ei oikeastaan koskaan käy ketään, kun halutaan yleensä sitten olla ihan omassa rauhassa, kun ollaan kotosalla. Toki isomman lapsen kavereita meillä käy, mutta se on asia erikseen.

Ei tämä meille ole outoa :D

täällä kans! Esim kaikki lasten kummit on sukulaisten lisäksi MUN kavereita. Ei koskaan kutsu meille ketään, MUN tuttavaperheitä tai sukulaisia käy ehkä kerran-pari viikossa. Välillä huolestuttaa, että jos kuolisin, niin se jäis ihan yksin!

Mun miehellä on kyllä omia kavereita ja muutama ihan hyvä YSTÄVÄKIN. Mutta on epäsosiaalinen siinä mielessä, ettei ole kiinnostunut millään lailla olemaan tekemisissä mun elämäni muiden ihmisten kanssa, eli esim. jos työkaverit menevät jonnekin puolisot mukanaan, menen minä joko yksin tai en mene ollenkaan. Samoin kyläilen ystävieni luona joskus lasteni kanssa mutta mies ei lähde mukaan milloinkaan.

Olen ajatellut antaa tuon olla. Ei kai sitä muuttaakaan voi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Z:
Kaikki eivät ole läheisriippuvaisia.

No minun mies ainakin on läheisriippuvainen. Minusta! :(

Taidat olla itserakas=)

No en kiillota omaa kruunuani, mutta on sanonut että hän ei TARVITSE ystäviä, kun hänellä on minut. Mutta entäpä sitten kun kuolen...:(

Muita vielä tähän ketjuun?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Z:
Kaikki eivät ole läheisriippuvaisia.

No minun mies ainakin on läheisriippuvainen. Minusta! :(

Taidat olla itserakas=)

No en kiillota omaa kruunuani, mutta on sanonut että hän ei TARVITSE ystäviä, kun hänellä on minut. Mutta entäpä sitten kun kuolen...:(

Muita vielä tähän ketjuun?

MINUN AVIOMIEHENI ON JUURI SELLAINEN..EI TARVI KUIN PERHEENSÄ.YLLÄTYS OLI KYLLÄ 10V.SEURUSTELU/AVIOLIITON JÄLKEEN KUN JÄI PITKÄLLE SAIRASLOMALLE, NIIN TYÖKAVERIT OVAT SOITELLEET JA KÄYNEET KYLÄILEMÄSSÄ,ETTÄ EI KAI SE TUO MINUN MIEHENI IHAN ERAKKOKAAN OLE..::))OLI IHANAA HUOMATA ETTÄ HÄNESTÄ VÄLITETÄÄN JA TOIVOTAAN PIKAISESTI TYÖPAIKALLE TAKAISIN!!

Yhteistyössä