Muita joilla kestänyt pitkään tiputteluvuoto hormonikierukan laiton jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuh

Vieras
Huh vain! Tiputtelu jatkuu ja jatkuu, nyt kohta 3kk sitten Mirena laitettu. Muita oireita ei ole, joten vain odotan vuodon loppumista! Kerran on ultralla tarkistettu, että paikoillaan on. Yhdet menkat on ilmeisesti ainakin tässä välissä olleet, kun vuoto oli muutaman päivän yhtä runsasta kuin menkkojen aikaan. Muutoin pärjää pikkuhousunsuojalla pääsääntöisesti.

Te joilla on tiputellut pidempään, milloin vuoto loppui?

Minulla jatkui n. 3kk. Olin jo varma, että ei lopu ollenkaan. Menkatkin tulivat ihan säännöllisesti. Mutta tosiaan sitten yhtäkkiä sekä tiputtelu alkoi ensin harveta ja aika pian loppui kokonaan. Menkat loppuivat sitten melkein samaan syssyyn. Yhdet tulivat n. 4 kk asentamisen jälkeen ja sitten loppuivat nekin. Nykyään tulee tiputtelua ehkä 1-3 pvänä/kk ja sekin on niin vähäistä ettei tarvitse edes pikkuhousunsuojaa. Mirenan asentamisesta on nyt 8 kk.

Kärsivällisyyttä vain. Nyt olen enemmän kuin tyytyväinen tähän häkkyrään vaikka alkuun meinasi hermot mennä.

Kun tiputtelisikin, mutta ei vaan vuotaa solkenaan. Kierukan laitosta nyt kuukausi ja ensimmäisen viikon tiputtelun jälkeen vuoto on ollut koko ajan runsaampaa kuin kuukautisissa. "Menkkakipuja" oli pari viikkoa putkeen, minkä jälkeen kaksi päivää ilman ja taas koskee ja buranaa menee maksimiannoksella.

Alan olla aivan kypsä ja mietin kierukan poistamista.

Kun tiputtelisikin, mutta ei vaan vuotaa solkenaan. Kierukan laitosta nyt kuukausi ja ensimmäisen viikon tiputtelun jälkeen vuoto on ollut koko ajan runsaampaa kuin kuukautisissa. "Menkkakipuja" oli pari viikkoa putkeen, minkä jälkeen kaksi päivää ilman ja taas koskee ja buranaa menee maksimiannoksella.

Alan olla aivan kypsä ja mietin kierukan poistamista.

Samanlaisilla oireilla itseltäni tuli kierukka ulos kuukausi laittamisen jälkeen.

Yhteistyössä