Muita joilla LA heittänyt PALJON ultran jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helena78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helena78

Vieras
Hei! Kävin eilen ultrassa yksityisellä, viikkoja piti olla kasassa menkkojen mukaan 10+0. Mulla tosin on pitkähkö kierto (30-33) ja takana säännöllistä kiertoa vasta 3 kk, sitä ennen kp n. 100. Aavistelin siis itsekin, että menkkojen mukaan on ehkä harhaanjohtavaa laskea raskausviikkoja. Ultrassa kävikin sitten ilmi, että viikkoja olisi kasassa vasta 6+5.

Laskettu aika siis siirtyi kolmella viikolla. Säikähdin tätä hiukan, varsinkin kun lääkäri aloitti kommentoinnin: "sikiö on hurjan pieni". Ja kohdussa näkyi toinenkin ruskuaispussi jossa pieni haituva (tuulimuna/kesken mennyt?). Mitähän tuo tarkoittaa, onko kohdussani mahdollisesti hedelmöittynyt kaksi munasolua joista toisen alku tyssäsi heti ja toinen onneksi jatkui? Näin ainakin minä asian ymmärsin. Toisessa pussissa onneksi näkyi selkeä sikiö, sydän läpätti hurjasti niinkin pienellä sintillä. Happy!!! :)

Löytyykö kohtalotovereita; muita joilla on ultran jälkeen raskausviikkojen määrä muuttunut noin paljon?

Mulla tippui 2 viikkoa pois lasketusta ajasta ultran jälkeen ja se tuntui ihan huutavalta vääryydeeltä, aivan kuin joku olisi varastanut minulta. Mutta eipä auttanut kuin totutella ajatukseen että maalismammasta tulikin aprillipäivän odottaja ;)

Joo, mulla samat fiilikset: joku varasti multa kolme viikkoa raskaudesta! :D Tuntuu ikävältä, että maagiseen 12 viikkoon onkin vielä 5 viikkoa aikaa kahden sijaan. Joutuu jännäämään vielä pidempään. No, juhannukseksi sitten odotellaan beibiä maailmaan aiemman touko/kesäkuun vaihteen sijaan.

Hei. Mulla yksityisellä ultrassa (rv25) vauva oli kaksi viikkoa edellä ja loppujen lopuksi vaavi syntyi 4vkoa etuajassa. Voin sanoa, että aluksi noi raskausviikot tuntuu menevän tosi hitaasti, mutta sitten yhtä äkkiä huomaakin ettei edes tiedä millä viikolla on, kun aika rientää. Hyvää odotusta teille kaikille!

Yhteistyössä